کد خبر: 839886
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
معاون سیاسی امنیتی استاندارآذربایجان‌غربی:
معاون سیاسی وامنیتی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: کالاهای وارد شده به آذربایجان‌غربی حق گردش درداخل آن رادارند وبه ماموران انتظامی دستور داده شده تا آن کالاها را توقیف نکنند.

به گزارش جوان از ارومیه علیرضا رادفر درنشست خبری عملکرد کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی ونظارت برمبارزه قاچاق کالا وارز استان در سال جاری که در سالن جلسات

استانداری اذربایجان‌غربی برگزار گردید اظهار داشت: طبق مصوبه جید شورای تامین استان کالاهای مجازی که از معابر وارد استان می‌شود گردش آنها در داخل استان ممنوعیت ندارد ومسئولین انتظامی حق برخورد با آن را ندارد.

وی ادامه داد: دولت در حال تدوین آئین نامه جدید مربوط به مرزها در کشور بوده ودر این آئین نامه تمامی حقوق مربوط به مرزنشینان رعایت شده است.

معاون سیاسی امنیتی آذربایجان غربی با بیان اینکه در سال 81با دستور مقام معظم رهبری ستاد مبارزه با قاچاق کالا تشکیل شد افزود: هدف ایشان از این کار کاهش مقدار قاچاق به داخل کشور بود.

وی در ادامه افزود: در سال 92 قانون قاچاق کالاهم اصلاح شده وهم اکنون این قانون در سراسر کشور اجرا می شود

رادفربه ضررهای ناشی از قاچاق اشاره کرد واظهار کرد: در تمامی دنیا پدیده‌ای به نام قاچاق وجود دارد وتمامی کشورها سعی برآن دارند تا در مقابل قاچاق ایستادگی کنند وایران هم از این قاعده استثنا نیست.

وی خاطرنشان کرد: مردم از ما امنیت می خواهند واگر در کنترل مرزها اهمالی صورت بگیرد همان اتفاقات تروریستی که در قلب اروپا ویا بغداد سوریه اتفاق می افتد در کشور ما رخ خواهد داد وبسیاری ازتروریست های خارج شده از کشور در حال برگشت به ایران هستند وباید تلاش جدی در حفظ مرزهای کشور صورت بگیرد.

علیرضا رادفربا بیان اینکه عوامل زیادی در بروز پدیده قاچاق دخیل هستند اذعان کرد: ضعف تولیدات وسخت گیری در مصرف برخی کالاها باعث وجود قاچاق می شوند وبا حمایت کامل ازتولید می‌توان از چنین مشکلاتی جلوگیری به عمل آورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر