کد خبر: 839869
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
در مراسم رونمایی کتاب؛
جلد اول کتاب "جولان بر فراز جولان" حاوی زندگی نامه، وصایا، خاطرات و محل دفن 20 شهید مدافع حرم عتبات عالیات استان آذربایجان شرقی به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا و شهرداری تبریز رونمایی شد.
این کتاب به تالیف کریم عباس پور صالح با الهام پذیری از شخصیت شهدای مدافع حرم استان جهت معرفی شان و منزلت شهدای نهضت جهانی اسلام گردآوری شده است.کتاب "جولان بر فراز جولان" حکایتی مدون از زندگی نامه وصایا و خاطرات غیور مردانی است که برای دفاع از حرم عتبات عالیات و کشورمان به آن سوی مرزها شتافتند و در برابر تفکر تکفیری و دشمنان اسلام ایستادگی کردند.همچنین کتاب "علمداران عاشورایی" در همین مراسم که از روحانیون مبارز در هشت سال دفاع مقدس دوش به دوش رزمندگان سخن می گوید رونمایی شد.کتاب "علمداران عاشورایی" به کوشش اسماعیل وکیل زاده از رزمندگان و ایثار گران روحانی لشکر 31 عاشورا و خاطرات و وصایای این بزرگمردان که به همت سخن می گوید.این کتاب نیز به همت بسیج طلاب سپاه عاشورا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان شهرداری تبریز گردآوری و تدوین شده است.معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در این مراسم با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به تالیف کتاب با موضوع دفاع مقدس اظهار داشت: حفظ روحیه ایثارگری و ارزش ها با نشر آثار و کتاب نویسی در این حوزه تحقق می یابد.

حجت الاسلام احمد حمیدی تصریح کرد: آثار مکتوب حوزه دفاع مقدس بیشترین تاثیر را در تعالی جامعه و روحیه ایثار گری نسل جدید دارد.

وی همچنی با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی با برنامه ریزی صحیح و بدور از عملگرایی جزیره ای، می تواند به مرحله اجرا درآید، ادامه داد: مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی با مطالعه و کتابخوانی امکان پذیر است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در مراسم رونمایی از دو کتاب "جولان بر فراز جولان" و "علمداران عاشورایی" با تقدیر از اهتمام شهرداری تبریز در اجرای پروژه های جبهه جهاد فرهنگی انقلاب اسلامی گفت شهرداری تبریز همواره در کنار عملیات اجرای توجه ویژه به حوزه های فرهنگی مخصوصا حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم داشته است.

سرهنگ علی اصغری افزود: پیوست فرهنگی خدمات اجرایی شهرداری تبریز توانسته است مدیریت واحد در حوزه فرهنگی شهر تبریز را محقق کرده است.

وی به استعانت از منویات مقام معظم رهبری تشکیل جبهه جهاد فرهنگی انقلاب اسلامی را نقطه عطف هدفگذاری از حیث تقویت زیر ساخت های دفاع مقدس در تمام بخش های نرم افزاری و سخت افزاری است.

سرهنگ اصغری تصریح کرد: شهیدان بهترین محتوا برای جبهه جهاد فرهنگی انقلاب اسلامی قلمداد می شوند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر