کد خبر: 839867
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز تاکید کرد:
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز سازمان مدیریت پسماندهای شهری شهرداری تبریز را یکی از بروزترین سازمانهای زیرمجموعه شهرداری تبریز دانست.
محمد حسین اسحقی در بازدید از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز اظهار داشت : سازمان مدیریت پسماند یکی از فعال ترین و به روز ترین سازمان های زیر مجموعه شهرداری تبریز است که با دستورات شهردار تبریز تلاش خواهیم کرد در احداث پروژه های زیست محیطی ، خصوصا احداث نیروگاه زباله سوز این سازمان را حمایت و پشتیبانی کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز افزود : یکی از مهم ترین و کار آمد ترین فعالیت های این سازمان در بخش آموزش شهروندی است که در بین مردم بسیار تاثیر گذار بوده است.

اسحقی گفت : آمار دقیق ، به روز و عملکرد موجود در سازمان مدیریت پسماند یکی از مهم ترین دستاورد این سازمان در راستای پیشبرد اهداف و وظایف سازمانی میباشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز نیز در دیدار با معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز گزارشی از وضعیت فعالیت های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز  و مرکز دفن فنی و مهندسی زباله، تصفیه خانه شیرابه و همچنین زیرساخت های سازمان مدیریت پسماند را ارائه نمود.

در این بازدید مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند تبریز در خصوص احداث سلول شماره دو دفن فنی و مهندسی پسماند گزارشی ارائه نمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر