کد خبر: 839823
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
قرارگاه جهادي امام رضا(ع) با شناسايي 71 هزار خانوار داراي مشكلات و زير خط فقر، علاقه‌مندان به خدمت‌رساني را دعوت به شركت در طرح جهاد مهرباني كرد.
قرارگاه جهادي امام رضا(ع) سه سال پيش با كاشت پنج ميليون درخت در شهر تهران كار خود را آغاز كرد و در ادامه فعاليت‌هاي خود، با تشكيلات بزرگ‌تري، مسائل اجتماعي در شهر تهران مانند فقر، اعتياد و كودكان كار را نيز در اولويت كاري خود قرار داد تا از طريق بررسي دقيق و علمي اين معضلات، سعي در يافتن فهم مناسبي براي حل اين آسيب‌هاي اجتماعي داشته باشد.
از آن پس اين قرارگاه در راستاي مبارزه با فقر با تكيه بر حفظ كرامت انساني در پي ارائه خدمات اجتماعي به اقشار محروم شهر تهران گام برداشت و تا به امروز اقدامات سازنده‌اي در حوزه خدمات اجتماعي در قرارگاه انجام گرفته است.

تأسيس مركز توانمندسازي معتادان بهبود‌يافته بهاران در قلب يكي از مناطق آسيب‌پذير شهر تهران و همچنين تأسيس نخستين مدرسه رسمي كودكان كار به نام صبح رويش با 450 دانش‌آموز در دو مقطع تحصيلي و نيز زمينه‌سازي براي آزادي 331 زنداني جرائم غيرعمد از جمله خدمات صورت گرفته اين تشكيلات طي سال‌هاي اخير بوده است.

جديدترين فعاليت قرارگاه جهادي امام رضا (ع) تحت عنوان طرح جهاد مهرباني بوده كه با هدف خدمت‌رساني به 71 هزار خانوار شناسايي‌شده مذكور ايجاد شده است.
اين طرح بي‌نياز از ضرورت استطاعت مالي بالا براي كمك به محرومان، با به كارگيري تخصص‌هاي لازم در زمينه‌هاي مختلف اعم از ساخت و ساز و  پزشكي كمك به نيازمندان را اجرايي مي‌كند.
تك‌تك شهروندان و علاقه‌مندان براي مشاركت در طرح جهاد مهرباني مي‌توانند از طريق مراجعه به سايت jahadiam. ir يا ارسال پيامك عدد هشت را به شماره 100014 در اين طرح عظيم سهيم شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار