کد خبر: 839813
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
یک معلم مسلمان انگلیسی بعد از اینکه از ورود به ایالات متحده منع شد، زبان به اعتراض گشود و امریکایی‌ها به شدت انتقاد کرد...

به گزارش «جوان آنلاین» به نقل از گاردین، روز گذشته زمانی که یک معلم مسلمان اهل انگلستان از ورود به امریکا منع شد، زبان به اعتراض گشود و نگرانی خود را اینگونه بیان کرد: «امریکایی‌ها مانند جنایتکاران با من رفتار کردند و مرا به خاطر دینم از ورود به کشورشان منع کردند.»

این معلم 25 ساله از رفتار بد امریکایی‌ها ابراز ناراحتی کرد و رفتار آنها را تحقیرآمیز توصیف کرد. وی در این باره به گاردین گفت: «من انسان خشمگینی نیستم و به راحتی عصبانی نمی‌شوم، اما این بار ناراحت و عصبانی شدم. وقتی مرا از هواپیما بیرون کردند برایم سخت تمام شد. همکارانم، شاگردانم، عموم مردم آن لحظه فقط به من نگاه می‌کردند، احساس کردم تحقیر شده‌ام.»

در ادامه با اشاره به خارج کردن وی از هواپیما به گاردین گفت: «وقتی در هواپیما نشستم، یک مقام امریکایی به من نزدیک شد و گفت باید همراه من بیایی. او مرا به مقابل درب خروجی هواپیما هدایت کرد و گفت: با من تماس گرفته‌اند و اعلام کرده‌اند که شما اجازه ندارید به نیویورک سفر کنید.»

وی چند روز بعد زمانی که برای پیگیری موضوع به سفارت امریکا مراجعه کرد، مقامات امریکایی رفتار نامناسبی با او داشتند و به گفته خود او آنها دلایل مستحکمی برای چنین اقدامی علیه او نداشتند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
2
سلام
کسانی که بااین معلم عزیز،چنین رفتاری کردند واقعاافرادبی تربیت وبی شعوری بودند
مرگ برآمریکا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار