کد خبر: 839785
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت شرور سابقه دار و تروریست مسلح و کشف پنج قبضه سلاح جنگی در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.
میزان: سردار حسین رحیمی گفت: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس ، شناسایی و دستگیری شرور و تروریست مسلحی را که به دلیل شرارت های متعدد در جنوب استان تعقیب بود،در دستور  کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پلیس پس از هفته ها اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، روز گذشته محل تردد وی را در محور های فرعی شهرستان خاش شناسایی کردند.

 این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس،این شرور و تروریست مسلح را در حالی که با یک دستگاه خودرو پژو پلاک مخدوش که دارای سابقه سرقت مسلحانه  داشته در حال تردد بود شناسایی کرده و تحت نظر قرار گرفتند، که این شرور به محض مشاهده یگان های عملیاتی پلیس به صورت مسلحانه با آنها درگیر شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه این شرور دارای 15 فقره سابقه سرقت مسلحانه خودرو در شهرستان های زاهدان، ایرانشهر و خاش، قتل مسلحانه یک بسیجی، راه بندی، جا به جایی مسلحانه مواد مخدر ،گروگانگیری در کرمان، همکاری با گروه های معاند، حمله به پایگاه بسیج و چندین درگیری مسلحانه با ماموران پلیس داشته است ،تصریح کرد: یگان های عملیاتی پلیس در این درگیری مسلحانه ضمن به هلاکت رساندن این شرور و تروریسم مسلح، از وی چهار قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه کلت کمری و مقادیر متنابهی مهمات را کشف کردند و در این رابطه یکی از ماموران جان بر کف نیروی انتظامی نیز مجروح شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار