کد خبر: 839760
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
لاریجانی در ششمین کنفرانس بین‌المللی انتفاضه فلسطین:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی با شهرک‌سازی‌ها قصد ایجاد فرسایش در کشورهای اسلامی را دارد.
جوان آنلاين: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین که در محل سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این کنفرانس، تلاش در جهت وحدت ملل اسلامی در همه ابعاد، حمایت بی‌دریغ از مستضعفان و دفاع از مبارزه حق‌طلبانه آنان است.

وی افزود: بی‌تردید مردم شریف فلسطین در این زمانه سرآمد مظلومیت هستند که باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند.

لاریجانی تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در خطابه‌های خود مکرراً و در وصیت‌نامه سیاسی‌شان نیز مؤکداً همگان را بر حمایت بی‌دریغ از ملت فلسطین در مبارزه شجاعانه با استکبار سفارش کرده‌اند.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: مجلس شورای اسلامی نیز در جهت تحقق این اهداف بلند، قانونی به‌منظور حمایت همه‌جانبه از ملت فلسطین تصویب کرده که این کنفرانس از ثمرات آن است.

وی با بیان اینکه "امروز در شرایطی قرار داریم که ملت فلسطین در مظلومیت به سر می‌برند و رژیم بدخیم صهیونیستی هم فشارهایی را به آنها وارد کرده است"، اظهار داشت: این رژیم براساس معاهدات سست خود ساخت شهرک‌سازی را آغاز کرده و به آشفتگی منطقه دامن زده است.

لاریجانی گفت: رژیم‌صهیونیستی با این کارها قصد دارد، کشورهای اسلامی را دچار فرسایش کند و با انگیزه موذیانه به‌دنبال رخنه در کشورهای اسلامی است.

رئیس مجلس ادامه داد: رژیم منحوس صهیونیستی قصد دارد فضای تفرقه در منطقه را افزایش دهد تا از این طریق فرصت تنفس شیطانی پیدا کند که این کنفرانس در چنین فضایی برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از خداوند متعال توفیق در جهت اصل تعالی‌بخش آزادی فلسطین را خواستاریم و از همه میهمانان، از سروران گرامی و به‌ویژه نیروهای مقاومت که دعوت مجلس را پذیرفتند، سپاسگزارم و از محضر شریف رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای نیز تقاضا دارم با سخنرانی خویش آغازگر مبارک این همایش باشند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار