کد خبر: 839757
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قدس گفت: آتش‌سوزی کارخانه رنگرزی در شهرقدس به دلیل مجهز بودن کارخانه به کپسول اطفای حریق؛ هیچ مصدومی نداشته است.
تسنیم: علی رزاقی  اظهار داشت: ساعت 18 شب گذشته در پی تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی شهرقدس مبنی بر آتش‌سوزی کارخانه رنگرزی بلافاصله 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام و ساعت 18:05 دقیقه عملیات اطفای حریق آغاز شد.

وی افزود: خوشبختانه به دلیل مجهز بودن کارخانه به کپسول‌های اطفای حریق تا حدود بسیار زیادی از گسترش شعله‌های آتش قبل از ورود مأموران آتش‌نشانی جلوگیری شده بود، اما متأسفانه به‌دلیل وجود پارچه و مواد قابل اشتغال، آتش درحال‌توسعه بود که متأسفانه بخشی از سالن کارخانه دچار حریق شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قدس ضمن تقدیر از مدیر کارخانه رنگرزی که در ابتدای حریق نسبت به قطع گاز و برق کارخانه اقدام کرده بود تصریح کرد: این اقدام تا حدودی زیادی از خسارت‌های احتمالی حریق کاسته است. در این عملیات 12 مأمور آتش‌نشانی با استفاده خودروهای آب و کف نبست به اطفای حریق اقدام کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه به‌دلیل مجهز بودن به وسایل اطفای حریق و هوشیاری مدیر و رعایت نکات لازم ایمنی، هیچ‌گونه مصدومی نداشت و  فقط تعدادی از کارگران به دلیل دود حاصل از آتش‌سوزی  در محل حادثه  به صورت سرپایی مداوا شدند.

 علت بروز آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار