کد خبر: 839719
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: 37 هزار مترمربع به فضاهای ورزشی این استان در دولت تدبیر و امید افزوده شد.
فرزاد فتاحی  با اشاره به بهره برداری از 28 طرح ورزشی با 440 میلیارد ریال اعتبار در بیش از سه سال دولت یازدهم در استان سمنان، گفت: این سالن های ورزشی با وجود مشکلات مالی دولت تدبیر وامید در استان به بهره برداری رسید که این امر مبین توجه بیش از پیش دولت به افزایش سرانه و توسعه اماکن ورزشی است.
وی افزود: در حال حاضر سرانه ورزشی در استان سمنان به ازای هر نفر 81 صدم متر مربع است که با ساخت 30 مجتمع ورزشی و خانه ورزشی روستایی دیگر، سرانه ورزشی در استان به ازای هر یک نفر به 90 صدم مترمربع افزایش می یابد.
فتاحی خاطرنشان کرد: در سال 95 هفت خانه ورزشی در مناطق روستایی شهرستان های شاهرود، میامی و آرادان با مشارکت دهیاری ها به بهره برداری رسید که با ساخت این خانه های ورزشی، نشاط اجتماعی قابل توجهی در این مناطق ایجاد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: تا پایان سال 96 تعداد 15 خانه ورزشی روستایی در مناطق مختلف استان سمنان به بهره برداری می رسد که با تخصیص به موقع اعتبارات آنها، می توان گامی اساسی در توسعه و توازن ورزش های همگانی در استان برداشت.
فتاحی ادامه داد: در سال 95 بیش از 90 میلیارد ریال ازمحل اعتبارات ملی و 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تخصیص یافت که می تواند در تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در استان کمک شایانی کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان خاطر نشان کرد: بیش از 2هزار و 950 برنامه فرهنگی و ورزشی در 2 سال گذشته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اجرا شد که این برنامه ها در افزایش نشاط شهروندان سمنانی تاثیر بسزایی داشته است.
فتاحی تصریح کرد: افزایش نشاط اجتماعی، امیدبخشی و توجه به توسعه اجتماعی همواره مورد توجه دولت تدبیر و امید بوده است و با وجود مشکلات مالی فراوان دولت، ساخت و ساز طرح های ورزشی در استان تعطیل نشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد:علاوه بر ساخت سالن های ورزشی ، توجه به ورزش های کم هزینه اما نشاط آور در استان در سه گذشته خوب بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود: افزایش شور و نشاط اجتماعی در استان سمنان نیازمند توجه بیش از پیش مسوولان به این امر است و باید با کمک مردم در افزایش سلامت اجتماعی گام برداریم.
در استان سمنان 32 هزار ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارد که 400 نفر از آن ها دارای عنوان های قهرمانی هستند و سرانه فضای ورزشی روستائی در این استان 154 سانتی متر به ازای نفر است.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر