کد خبر: 839714
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
مدیرفناوری اطلاعات شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز خبر داد:
مدیر فن آوری اطلاعات شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: 70 درصد ناوگان اتوبوسرانی تبریز تحت پوشش تعرفه الکترونیکی قرار گرفت.
محسن جباری با اعلام این خبر گفت :در راستای ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و مدیریت صحیح ، پروژه هوشمند سازی و حذف تعرفه کاغذی در ناوگان حمل ونقل عمومی از مرز 70 درصد گذشت.

وی افزود:عبور از روشهای سنتی و بکار گیری سیستم های نوین در حمل ونقل عمومی یک نیاز بشمار میرود و باعث افزایش و ارتقاء کیفیت خدمات دهی و جلب رضایتمندی مسافرین میگردد.

جباری با اشاره به مزایای پروژه مذکور  تصریح کرد مهمترین مزیت اجرای این طرح ، مدیریت وکنترل بهینه ناوگان، مانیتورینگ عملیات ناوگان ، کاهش نیروی انسانی و انرژی ،حذف تعرفه کاغذی از چرخه عملیات ، که سالانه در حدود 5/2 تن کاغذ برای چاپ تعرفه های کاغذی صرف میگردد و همچنین کاهش خطای انسانی ، اخذ اطلاعات لحظه اي، محاسبه دقیق سرعت و توقف اتوبوس و موقعيت مكاني وسيله نقليه  در ساعات مختلف را از مهمترین آیتم های این پروژه دانست.

مدیرفناوری اطلاعات اتوبوسرانی افزود: هم اکنون مناطق یک شامل پایانه های جمهوری اسلامی ، خاقانی و همچنین منطقه 2 اتوبوسرانی شامل پایانه محققی غربی و شرقی و منطقه 3 شامل پایانه شهید مطهری زیر بار تعرفه الکترونیکی و ماژول هوشمندقرار گرفته است.

وی درادامه گفت این پروژه هرچند کند اجرا میشود ولی پیوستگی و استمرار کار با رفع مشکلات و نواقصات احتمالی در حوزه اجرا حتی با جزئیات آن خواهد توانست در آینده نزدیک یکی از پروژه های موفق حوزه IT  در ناوگان حمل ونقل عمومی در سطح کشور بشمار آید.

جباری تصریح کرد: عمده مشکلات موجود در تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری اتوبوسهای سامانه تندرو بوده که با تلاش و پشتکار کارشناسان IT   این شرکت در حال رفع و اجرا می باشد  که امیدواریم این سامانه نیز در اسرع وقت تحت پوشش تعرفه الکترونیکی قرار گیرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر