کد خبر: 839711
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
شهردار تبریز:
شهردار تبریز تاکید کرد: فضای عمومی شهر باید مهیای جلب رضایت شهروندان در راستای برنامه‌های نوروزی باشد.
دکتر صادق نجفی در جمع معاونان و مدیران شهرداری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: فعالیت‌های «ستاد استقبال از بهار» باید با هماهنگی عموم سازمان‌ها و مناطق ستاد، در شهر جلوه عمومی داشته باشد؛ این امر در گرو توزیع متوازن و صحیح خدمتگزاری در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی در سطح شهر است.
وی به حساسیت برنامه‌های ستاد نوروزی اشاره کرد و افزود: برنامه‌های فضاسازی، گل‌کاری و زیباسازی، به خصوص در هسته مرکزی شهر و بخش‌های پرتراکم باید با نظارت‌های مستمر اجرا شود؛ در این میان، نقش مدیران خدماتی وسازمان‌های گردشگری، پارک‌ها و فضای‌سبز، اتوبوس‌رانی و تاکسی رانی، پسماند و فرهنگی‌‌و‌هنری تعیین‌کننده و حساس خواهد بود. 


دکتر نجفی ادامه داد: محورهای تاریخی شهر که پیش‌تر تعریف شده، باید در بخش‌های متعدد زیباسازی پیاده‌راه‌ها، خیابان‌ها، میدان‌ها، تقاطع‌ها، فضای سبز و پارک‌ها، مورد توجه باشد؛ به همین منظور، تشکیل اتاق‌های فکر در هر منطقه با هماهنگی سازمان زیباسازی، ضرورت دارد.
شهردار تبریز متذکر شد: با توجه به افزایش حجم زباله‌های خانگی در یک ماه پیش رو، بخش های خدماتی و سازمان پسماند باید با افزایش شیفت‌های کاری و تقویت ناوگان خودرویی، برنامه‌های خود را پیگیری کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تقدیر از اجرای عملیات بی‌وقفه زمستانی در سطح شهر گفت: حجم بارش برف و سرمای یک هفته اخیر، هر شهری را می‌توانست با بحران عمومی مواجه کند؛ اما همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردم، تلاش متعصبانه و مجاهدانه کارگران عزیزمان اجازه نداد شهر تبریز با کمترین چالش و نارسایی مواجه باشد. 
دکتر نجفی ادامه داد: همان‌طور که در روزهای گذشته نیز اشاره کرده‌ایم، هوای سرد و اجرای عملیات مداوم خدماتی، آسفالت شهر را با آسیب‌های مواجه کرده که به محض مساعد شدن شرایط جوی، طی یک طرح ضربتی و کارشناسی، ترمیم می شود.


شهردار تبریز اضافه کرد: به سرمایه‌های اجرایی و خدماتی خود افتخار می کنیم و  در مقابل، خود را موظف می‌دانیم که از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای پیگیری حقوق این عزیزان استفاده کنیم.
وی با بیان این‌که حق و حقوق کارکنان و به ویژه کارگران باید در اولویت باشد، به لایحه مصوب یکسان‌سازی پرداختی‌های شهرداری اشاره کرد و افزود: اگرچه اجرای کامل این لایحه برای آغاز سال آینده پیش‌بینی شده، اما معاونت مالی باید تمهیداتی اتخاذ کند که تاثیرات لایحه مصوب، اسفند همین سال محسوس باشد.
شهردار تبریز تاکید کرد: به وعده خود پایبندیم و اجازه نمی‌دهیم لایحه‌ای که خود شهرداری بانی طراحی و تصویب آن بوده، دستاویز بهره‌برداری‌ حاشیه‌سازان قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر