کد خبر: 839704
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان :
دولت الکترونیک به طور کامل اجرا می شود

مدیر کل ثبت احوال استان گفت : فعالیت ثبت احوال استان  بسیار گسترده ای است و جلسات راهبردی سازمان بیشترین فعالیت ها به نام مردم و یاد مردم و در جهت خدمت به آنها  بوده است و امیدواریم رضایت خاطر مردم را جلب نمائیم.

حسین غفرانی با تاکید به  اینکه انتظارات مردم و مسؤولان از اداره ثبت‌احوال استان بالا است افزود : اجرای پروژه ملی و ارزشمند کارت ملی هوشمند با بستری بسیار غنی کارمفید ثبت‌احوال در چند سال اخیر بوده است.

وی بیان داشت : مجموعه قوانین موجود و انتظارات مردم در استان اصفهان به عنوان استان برتر در عرصه های رقابت در کل استان  با توجه به محدودیت هاو  پیمودن این راه را طولانی تر می کند.

غفرانی اذعان داشت : به طور یقین وظایفی که بر عهده ما است با حضور گسترده در عرصه انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهور، شوراها و میان دوره مجلس درشهر اصفهان امیدوارم ضمن رعایت اصل بیطرفی تمام ظرفیت ها را در این زمینه داشته باشیم.

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان اظهار کرد: پروژه عظیم و ملی کارت هوشمند یک پدیده نوین با بستر بسیار غنی است که در ضمیر آن خدماتی نهفته و امیدواریم با ادامه این روند دولت الکترونیک را به طور کامل برای مردم دراستان آشکار کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار