کد خبر: 839693
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
دشمن مي‌داند كه نتيجه انتخاب واقعي گزينه نظامي، چيزي جز تبديل سرزمين آنان به گورستان متجاوزان نخواهد بود.
به گزارش فارس، سردار حسين سلامي، جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي روز گذشته در مراسم تكريم و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبي(ع) استان البرز با گراميداشت ياد امام راحل كه نشان‌دهنده شكوه ايمان و بيداري مسلمانان به جهل مدرن است، افزود: پس از امام خميني(ره) آن بيرق باشكوه به دست شخصيتي قرار گرفت كه ناخداي سفينه نجات امت اسلام شده است، پس از امام خميني آن قامت برافراشته و قدكشيده كه صولت و شكوه ولايت علوي را در دل‌ها و ذهن‌ها زنده مي‌كند با سعه صدر و شرح صدري كه الهام يافته از روح وحي الهي است با آن چشمه نوراني الهام كه عامل ايجاد حركت و نهضت و بيداري در عالم اسلام شده است.
   
احاطه رهبر انقلاب بر پيچيده‌ترين افكار دشمن
سلامي گفت: شخصيتي كه جهاد كبير امت اسلام را عليه ستمكاران و مستكبران و استعمارگران هدايت مي‌كند، امامت و پيشگامي يك نهضت عظيم در جهان اسلام را بر عهده دارد و بر پيچيده‌ترين افكار دشمن احاطه دارد و جهان را براي اسلام عزيز مديريت مي‌كند و سياست دشمنان را با شكست و توقف مواجه مي‌كند. جانشين فرمانده كل سپاه تصريح كرد: امروز وجود شريف و نازنين رهبرمان امام خامنه‌اي حقيقتاً يك موهبت الهي بر جهان اسلام است و خدا را از بابت وجود اين دو گوهر شريف و نوراني سپاس مي‌گوييم و از او براي طول عمر با بركت و همراه با سلامتي روزافزون از خداي متعال مسئلت داريم. وي اظهار داشت: اين حقيقت امروز در عالم مي‌درخشد كه اسلام در پرتو درخشش انقلاب بزرگ و پشت سر گذاشتن راه‌هاي پر فراز و نشيب و سختي در دوران 38 ساله، اسلام تولد مجدد يافت‌.
  
انقلاب اراده خود را به دشمن تحميل كرد
سلامي گفت: تا به امروز دشمنان تمام ابزارهاي خود را به كار گرفته‌اند تا از تبديل شدن اسلام به قدرت و شكل گرفتن حاكميت و حاكم شدن مسلمانان بر سرنوشت خويش جلو‌گيري كنند اما در اين امر هرگز موفق نبوده‌اند. وي تأكيد كرد: انقلاب ما از بدو تولد خود تا به امروز درگير جنگ‌هاي جهاني بوده است كه در مقابل هر جنگي كه در برابر اسلام رخ داده است، امريكا، اروپا، رژيم‌هاي عرب متحد با امريكا و كشور‌هاي متحدالمنافع با امريكا در مقابل ايران ايستاده‌اند. جانشين فرمانده كل سپاه اظهار افزود: حقيقت آشكار است و همه به آن اذعان دارند كه وعده‌هاي الهي و سنت‌هاي خداوند بر اين مملكت و جهان اسلام جاري است، در هر صحنه‌اي اسلام پيروز شد و انقلاب اراده خود را به دشمن تحميل كرد و دشمن را از پناهگاه‌هاي راهبردي و استراتژيك خود خارج و در ميدان عمل گسترش پيدا كرد و در هر صحنه‌اي تا به امروز پيروز شده است. سلامي گفت: امروز چهره امريكا در هم شكسته فروپاشيده، ناكام و نااميد است، حتي در رخسار آنها آثار خستگي مفرط  نااميدي، فقدان نشاط و دلمردگي ديده مي‌شود و در كلمات‌شان اعتراف به ناتواني و پوسيدگي ارتش امريكا است و اين سخنان، سخن بزرگ‌ترين مقام رسمي فعلي اين كشور است كه بر قدرت تكيه دارد. وي اظهار داشت: قدرت دشمن در بعد اقتصادي با زيرساخت‌هاي پوسيده مواجه شده‌اند كه با ناتواني در تأمين خدمات اجتماعي مواجه هستند، با اقتصادي كه بدهي ملي آن از توليد ناخالص عبور كرده و جواناني كه با هرج و مرج اخلاقي مواجه هستند.
  
قدرت عظيم ما، دشمن را به پناهگاه برد
سلامي گفت: دشمن تلاش خود را بر دو موضوع عمده گذاشته است، جنگ اقتصادي و استمرار تهاجم فرهنگي براي سست كردن اعتقادات جوانان كه موتور محرك جامعه هستند، سناريوي جنگ نظامي خاتمه يافته است زيرا 38 سال قدرت‌افزايي و ايجاد زيرساخت‌هاي جهاد عظيم و مقاومت‌هاي مكرر ملت دشمن را به بازدارندگي رسانده است.
سلامي با اشاره به شهادت جوانان و ايستادگي خانواده‌هاي شهدا و حضور در 22 بهمن يادآور شد: دشمن مي‌داند كه انتخاب واقعي گزينه نظامي چيزي جز تبديل سرزمين آنان به گورستان متجاوزان نخواهد بود. وي گفت: همانگونه كه ما با تكيه بر قدرت اين ملت توانستيم سازه‌ها و سخت‌افزارها و نرم‌افزارهاي جهاد بزرگ را بسازيم و با تكيه بر درون توانستيم قدرت عظيم ايجاد كنيم كه امروز دشمن با نگاه به آن به پناهگاه مي‌رود و تلاش مي‌كند به هر شكل اجماع جهاني ايجاد كند و در اقتصاد هم با تكيه بر درون مي‌توان او را مأيوس كرد. جانشين فرمانده كل سپاه تصريح كرد: نسخه‌هايي همانند برجام براي منصرف كردن از جنگ نبود بلكه باعث آن، ايستادگي مردم است و تنها چيزي كه مي‌تواند ما را در نبرد اقتصادي ياري كند، تحمل مشكلات، مصرف كالاي ايراني و راه‌اندازي كارخانه‌ها است و تنها نسخه پيروزي اين مردم جهاد است. وي اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامي بر ژرفاي نيت‌هاي دشمنان مسلط است و با الهام از حكمت‌هاي قرآن مي‌داند سرنوشت ملت از كجا مي‌گذرد، او مي‌داند هرگز با تكيه بر دشمن نمي‌توان زندگي كرد و بايد به خدا تكيه كرد و اين آموزه همه رهبران ديني ما است.
   
نبايد به دشمن اعتماد و اتكا كرد
سلامي اظهار داشت: پيشوايان ديني ما به ما آموخته‌اند نبايد به دشمن اعتماد و اتكا كرد و آنها صاحبان اصلي قدرت نيستند، اما تهديد مي‌كنند و بلوف مي‌زنند و فريب مي‌دهند و رعب ايجاد مي‌كنند و بيشتر از واقعيتي كه هستند تبليغ مي‌كنند و ما مي‌دانيم بين واقعيت و مجاز تفاوت وجود دارد و در اين راه محكم ايستاده‌ايم كه ايستادگي در شأن اين ملت است. وي با بيان اينكه در آينده‌اي نزديك پيروزي‌هاي نهايي بر سياست‌هاي دشمنان را جشن خواهيم گرفت، افزود: اينها حقيقت است و سنت خداوند است. وي در پايان خاطرنشان كرد: فلسفه وجود سپاه اداره اين جهاد عظيم در كنار ساير نهادها در كشور است و ما خدا را سپاس مي‌گوييم كه توفيق پوشيدن لباس فداكاري در راه فدا شدن در راه ملت عزيز را به تن كرده‌ايم و از خداوند مي‌خواهيم در اين راه ما را ثابت قدم نگه دارد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار