کد خبر: 839675
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تهران از بهره‌برداري از المان ميدان انقلاب و سردر باغ ملي تا قبل از سال نوخبر داد.
مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تهران در طرح استقبال از بهار 96 با بيان اينكه سازمان زيباسازي همه ساله در حوزه تبليغات فرهنگي و كارهاي هنري و محيطي به موضوعات فني و عمراني و همچنين پيرايش شهر نيز توجه كرده و اقدامات متفاوتي را در اين زمينه به انجام رسانده است، گفت: رسالت اصلي ما ارتقاي سيما و منظر شهري است.

اين در حالي است كه امسال و در پايان سال همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) كه از نيمه اسفندماه آغاز مي‌شود، برنامه‌هايي را در دستور كار قرار داده‌ايم. به طوري كه اين موضوع مقارن با ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و همچنين 13 رجب در فروردين سال 96 شده است كه با توجه به اين موضوعات برنامه‌ريزي‌هاي لازم را در دستور كار قرار داده‌ايم.  به گفته عيسي  علیزاده تملك خانه مينايي در منطقه11 و همچنين خانه عروسك در خيابان سي تير در سال آينده انجام مي‌شود.  
عليزاده در خصوص اينكه ميدان وليعصر(عج) نيز تا پايان امسال افتتاح مي‌شود، خاطر نشان كرد: سال آينده از طريق فراخواني نسبت به سفارش المان اين ميدان نيز برنامه‌هايي در دستور كار قرارخواهد گرفت كه پيش‌بيني مي‌شود تا پايان سال 96 اين المان به پايان برسد؛ چراكه ميدان وليعصر 13 متر عمق دارد و در شش ماه اوليه سال آينده بايد طرح اين آلمان تعيين تكليف شود.  

محمدخاني معاون فني و عمراني سازمان زيباسازي شهر تهران با بيان اينكه از كارهاي شاخص امسال مرمت سردر باغ ملي است كه از بناهاي قديمي شهر تهران بوده و در دستور قرار دارد، تصريح كرد: اين بنا به عنوان نمادي از دوره قاجار است كه با دستور مستقيم شهردار تهران مرمت آن آغاز شده است. در حال حاضر نيز 95 درصد کار به اتمام رسيده است و تنها بخشي از مبلمان داخلي بنا باقي مانده كه ان‌شاءالله تا پايان سال به اتمام خواهد رسيد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار