کد خبر: 839670
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
عليرضا صلحي، پزشك تبريزي كه با نسخه‌هاي خوش‌خط به شهرت مجازي رسيده بود، به اتهام قتل دو عضو خانواده‌اش مجرم شناخته شد.
موسي خليل‌اللهي، دادستان تبريز گفت: قرار مجرميت اين پزشك به اتهام قتل همسر و مادربزرگ همسرش صادر شده است و پرونده بعد از صدور كيفرخواست در دادگاه كيفري استان بررسي مي‌شود.
مهر ماه امسال بود كه خبر قتل دو عضو خانواده پزشك تبريزي در شبكه‌هاي اجتماعي دست به دست شد. دكتر عليرضا صلحي كه با انتشار نسخه‌هاي خوش‌خطش در شبكه‌هاي اجتماعي به شهرت رسيده بود، مرگ مشكوك دو عضو خانواده‌اش را به پليس گزارش كرد. او گفت يك نفر مقداري غذاي نذري به بيمارستان آورد. من هم غذاها را به خانه بردم و به محل كارم برگشتم. بعد از پايان كار وقتي به خانه رفتم، متوجه شدم كه اعضاي خانواده‌ام دچار مسموميت شده‌اند.  بعد امدادگران را از ماجرا با خبر كردم. آنها هم خيلي زود اعضاي خانواده‌ام را به بيمارستان منتقل كردند، اما مشخص شد كه همسرم و مادربزرگش به علت شدت مسموميت فوت شده‌اند.
 
انتشار اين خبر واكنش وزير بهداشت را هم به همراه داشت.
او با انتشار پيامي حادثه را به پزشك تبريزي تسليت گفت و خواستار پيگيري موضوع از سوي رئيس دانشگاه علوم پزشكي تبريز شد. چند روز بعد از حادثه، اما خبر رسيد كه علت فوت جان‌باختگان مسموميت با سم فسفين (قرص برنج) بوده است بنابراين پزشك سرشناس به اتهام قتل بازداشت شد و به جرمش اعتراف كرد؛ هر چند درباره انگيزه وي از اين جنايت و جزئيات آن خبري منتشر نشد، خليل‌اللهي دادستان تبريز مسموميت به‌دليل مصرف غذاي نذري را منتفي دانست و گفت: اساساً موضوع مسموميت با غذاي نذري در اين پرونده صددرصد منتفي است و به هيچ وجه موضوع غذاي نذري مطرح نبوده است. غذاها از يكي از رستوران‌هاي تبريز خريداري شده است و بر اساس تحقيقات پرونده و بررسي محتواي دوربين‌هاي حاضر در محل، نحوه خريد غذا مشخص شده است.
با كامل شدن بررسي‌ها در اين مورد، پزشك جوان به زودي به اتهام قتل دو عضو خانواده‌اش پاي ميز محاكمه خواهد ايستاد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار