کد خبر: 839664
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
زن ميانسال كه متهم است پدر سالخورده‌اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده است، بازداشت شد و به جرمش اعتراف كرد.
به گزارش خبرنگار ما، شامگاه ‌يك‌شنبه اول اسفندماه بود كه به كلانتري 141 شهرك گلستان خبر رسيد مردي سالخورده هنگام دعواي خانوادگي به قتل رسيده است. لحظاتي بعد از حادثه مأموران پليس در محل حادثه كه ساختماني سه طبقه در بلوار كاج بود، حاضر شدند. جسد متعلق به مردي 74 ساله به نام عبدالرضا بود كه با ضربات چاقو به گردنش فوت شده بود. بعد از تأييد خبر، ‌ بازپرس ويژه قتل در محل حاضر شد. در تحقیقات میدانی معلوم شد عامل قتل دختر 45 ساله خانواده است که بعد از حادثه از محل متواری شده است. بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی کارآگاهان پلیس در این باره تحقیق کردند و متهم را سوار بر خودروی خود در یکی از خیابان‌های اطراف بازداشت کردند.

شبنم، به قتل اعتراف كرد و در شرح ماجرا گفت مدتي قبل از شوهرم طلاق گرفتم و با سه بچه به خانه پدري برگشتم. شغل من آرایشگری و ماساژوری است و همراه بچه‌ها در طبقه سوم زندگي مي‌كردم. مدتي كه گذشت به خاطر رفت‌و‌آمدهايي كه به خانه‌ام مي‌‌شد، پدرم با من مشاجره كرد.
سر اين موضوع با هم اختلاف پيدا كرديم. لحظاتي قبل از حادثه مشاجره‌مان بالا گرفت. مادرم در حمايت از من وارد مشاجره شد. پدرم گفت كه من و مادرم را از خانه بيرون مي‌كند. من هم عصباني شدم و دست به چاقو بردم و چند ضربه به او زدم كه كشته شد.
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات از زن ميانسال در اداره دهم پليس آگاهي تهران جريان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار