کد خبر: 839633
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
هروی

شهرام هروی در پایان رقابت‌های امروز (دوشنبه) بیان کرد: تنها نفرات نخست، به اردوی تیم ملی راه پیدا می‌کنند.

به گزارش ایسنا، دومین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته مردان برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی جهت شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی در باکو آذربایجان و قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان، صبح امروز (دوشنبه) در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و نفرات اول هر وزن مجوز حضور در اردوی تیم ملی را به‌دست آورند.

شهرام هروی در گفت‌وگو با ایسنا، در پایان رقابت‌های انتخابی امروز (دوشنبه) اظهار کرد: رقابت‌های خوبی را شاهد بودیم. مسابقات کیفیت بالایی داشت و بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا نفر اول وزن خود شوند. در پایان تنها نفرات نخست جواز حضور در اردو های تیم ملی را به دست آورند.

هروی در پاسخ به این سوال که آیا علاوه بر نفر نخست رقابت‌های امروز، کادر فنی نفرات دیگر را نیز مد نظر دارد یا خیر؟ گفت: طبق برنامه‌ای که از پیش بیان کرده‌ایم، پیش خواهیم رفت. قرار بر این بود تنها نفرات نخست به اردو راه یابند بنابراین تنها نفرات نخست به اردو دعوت می‌شوند. ان‌شاءالله از فردا بازیکنان وارد اردو می‌شوند و از چهارم نیز تمرینات آغاز می‌شوند.

نفرات نخست رقابت‌های امروز (دوشنبه) به شرح زیر است:

در وزن 55- کیلوگرم: میعاد یاری از البرز با 2 پیروزی برابر وحید حسنی (3-2) و فرشاد کیانی (2-0) توانست نفر اول این وزن نام بگیرد.
محمد قاسمی که در اولین پیکار خود موفق شده بود فرشاد کیانی را با نتیجه 7 بر 5 شکست دهد به علت مصدومیت قادر به ادامه این پیکارها نشد.
در وزن 60- کیلوگرم، عبدالله ولدی از کرمانشاه در یک روز خوب موفق شد با پیروزی 4 بر 2 مقابل محمد شایگان، 5 به 3 مقابل میثم ادهمی و 3 بر صفر برابر محمد شهریاری نفر اول انتخابی‌های این وزن باشد.
در وزن 67- کیلوگرم، رضا عنایتی از قائمشهر در 2 پیکار مقابل امیرحسین سهرابی و هامون درفشی‌پور و با نتایج مشابه 3 به یک موفق‌تر از حریفانش نشان داد تا راهی اردوی آمادگی شود.
در وزن 75- کیلوگرم، ابراهیم حسن بیگی از البرز پس از این که در پیکار نخست 5 بر یک نیما شافعی را شکست داد در پیکار مقابل آرش علینژاد به نتیجه مساوی صفر - صفر رضایت داد تا با رای داوران برنده اعلام شود تا راه ورود به اردو برایش هموار شود.
در وزن 84- کیلوگرم، محسن برخورداری از تهران، با پیروزی 4 بر صفر مقابل محمدرضا گیلان‌پور، 4 به 3 مقابل یونس نوروزی و یک بر یک برابر عارف فرهای (برنده در هانتی) به عنوان نفر اول این وزن شناخته شد.
اما در وزن 84+کیلوگرم، که بیش‌ترین بازی تکراری را داشت این سجاد فرخی از مازندران بود که توانست با نتایج بهتر سر از اردوی آمادگی تیم ملی درآورد.
سجاد فرخی پس از این که در بازی اول 5 بر 3 از هادی عرب شکست خورد در پیکار مقابل محمدمهدی قاهری 2 بر صفر به پیروزی رسید، در بازی سوم هادی عرب را شکست داد (در حالی که مبارزه 3 به 3 بود هادی عرب به دلیل اخطار هانسوکو شد).
در 3 بازی دیگر فرخی ابتدا به محمدمهدی قاهری 3 بر 2 باخت اما در 2 مبارزه بعدی 2 بر صفر و 8 به 10 قاهری و عرب را شکست داد.

با پایان یافتن پیکارهای دومین مرحله انتخابی نفرات برتر به همراه اعضای تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2016 اتریش و نفرات اول پیکارهای قهرمانی کشور رشت اردوی آماده سازی خود را از روز چهارشنبه 4 اسفند در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می کنند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار