کد خبر: 839614
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی؛
فاز نخست مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار بوشهر با حضور نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.
به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی صبح روز دوشنبه 2 اسفندماه وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال استاندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفت.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران سپسبا حضور درمراسم افتتاح مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار این استان گفت: این مجتمع با زیربنای 4 هزار و 850 متر مربع در 3 طبقه احداث شده که فاز نخست این مجتمع شامل بخش‌های درمانی و توان‌بخشی است.
معاون رییس جمهوری با بیان اینکه این مجتمع با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال راه‌اندازی شده است خاطرنشان کرد: بخش‌های ورزشی و فرهنگی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار بوشهر در فازهای بعدی افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در تمام استان‌ها مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار راه‌اندازی می‌شود تصریح کرد: در این راستا تاکنون 16 مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در استان‌ها راه‌اندازی شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه والای شهدا نزد خداوند اظهار داشت: شهدا از منزلت بالایی نزد خداوند متعال برخوردار هستند چرا که شهدا از مخلص‌ترین و برترین بندگان درگاه خداوند محسوب می‌شوند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه عزت وافتخار آفرینی ایران اسلامی نشات گرفته از حماسه آفرینی‌های شهدای والامقام است تصریح کرد: خانواده معظم شهدا در جامعه نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند که در این راستا این عزیزان مورد تکریم همگان قرار دارند.
معاون رییس جمهوری با تاکید بر گره‌گشایی از مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران افزود: باید گره‌گشایی از مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران در راس کارهای‌ مسئولان و قشرهای مختلف جامعه باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: این مجتمع شامل درمانگاه، کلینیک های بینایی سنجی و شنوایی سنجی، اورژانس و فیزیوتراپی است و در مراحل بعد دندانپزشکی و کلینیک فوق تخصصی در این مرکز ایجاد می‌شود.
حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری تصریح کرد: این مجتمع از بهترین مجتمع‌های توانبخشی کشور است که مهندسان و متخصصان این بخش بر این نکته تاکید کردند.
وی با بیان اینکه تاکنون برای اجرای این پروژه 156 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته گفت: این اعتبارات از محل اعتبار استانی و ملی و اعتبارات سایر منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تامین شده است.
وی بیان کرد: برای تکمیل و ایجاد فازهای دوم و سوم این مجتمع نیاز به 150 میلیارد ریال اعتبار است.
کار ساخت این مجتمع با زیربنای 4 هزار و 850 مترمربع از سال 1391 با هزینه 140 میلیارد ریال آغاز شد و دارای بخش هایی چون اورژانس، فیزیوتراپی و درمانگاه تخصصی است.
گفتنی است حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهیدی در ابتدای ورود به استان بوشهر با حضور در گلزار شهدای بوشهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار