کد خبر: 839572
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
مدیرکل شیلات اردبیل:
مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزیها و هدفگذاریهای انجام شده میزان تولید ماهی در سطح استان اردبیل امسال به ۹ هزار تن افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، میرآرمان واعظی در آئین تودیع و معارفه معاونان شیلات استان اردبیل اظهار داشت: تغییر و تحول در پستهای  اداری یک روند معمول در سیستم اداری است و ما سعی می‌کنیم در راستای پیشبرد اهداف سازمان شیلات ایران و اهداف اداره کل برای افزایش تولید و فرهنگسازی مصرف آبزیان قدم برداشته و اقتصاد مقاومتی را جامه عمل بپوشانیم و نتیجه فعالیتها و تلاشهای خود را در سر سفره مردم ببینیم.

وی تصریح کرد: نظم و انضباط یک رکن اصلی سیستم اداری بوده و باید همیشه رعایت شود تا بتوان اهداف و برنامه‌های مورد نظر را به شکل منظم و کامل به پیش برد که انتظار می‌رود مسئولان این اداره در این زمینه اهتمام جدی داشته و با لحاظ انضباط کاری به برنامه‌ها و فعالیتها زمینه‌ساز توسعه آبزی‌پروری در استان شوند.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با اشاره به میزان تولید آبزیان در استان بیان کرد: براساس برنامه‌ریزیها و هدفگذاریهای انجام شده میزان تولید ماهی در سطح استان اردبیل امسال به 9 هزار تن افزایش خواهد یافت که در این زمینه با حمایت از متقاضیان پرورش ماهی در استان تلاش کرده‌ایم تا زمینه برای افزایش و توسعه پرورش آبزیان را در استان فراهم کنیم.

واعظی با بیان اینکه میزان تولید ماهی در سال گذشته 8 هزار تن بوده است، گفت: در کنار افزایش تولید، توسعه فرهنگ استفاده از آبزیان و قرار دادن این محصولات در سبد غذایی خانوار نیز از مهمترین برنامه‌ها بوده که در این راستا با تلاشهای انجام شده در حال حاضر سرانه مصرف ماهی در اردبیل به 10 کیلوگرم رسیده که باید با فرهنگسازی و اطلاع‌رسانیهای لازم زمینه افزایش این سرانه را فراهم کنیم.

وی در مورد اجرای طرح پرورش ماهی در قفس افزود: سدهای استان اردبیل ظرفیت خوبی در این زمینه دارند که باید تلاش کنیم تا سهم آبزی‌پروری سدهای استان تعیین شده و از این ظرفیت برای توسعه پرورش آبزیان در استان استفاده کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها