کد خبر: 839545
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
به همت خانه قرآن منطقه 8 بیست و پنجمین اجرای ویژه برنامه " دوشنبه های قرآنی " شامگاه روز دوشنبه 2 اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین (ع) برگزارمی شود.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان ؛ ویژه برنامه " دوشنبه های قرآنی " به منظور هدف گسترش هویت دینی ، ترویج مراجعه و بهره‌برداری از متون مرجع دینی در زندگی روزمره و باهدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال ایثارگری و رشادت حماسه آفرینان دفاع مقدس در راستای ارائه الگویی شایسته در تربیت فرزندانی متدین و ولایتمدار برگزارخواهد شد.
گفتنی است ؛ سلسله برنامه های دوشنبه های قرآنی هر هفته دوشنبه ها در قالب کرسی های تلاوت با هدف ترویج فرهنگ حیات بخش قرآنی و سرلوحه قراردادن آموزه های دینی در زندگی ، استفاده از قاریان برتر، خوش خوان و کشف استعدادهای درخشان قرآنی و به منظور گسترش فرهنگ و سبک زندگی قرآنی آموزش ، اطلاع رسانی مفاهیم والای قرآنی و سیره ائمه در مساجد منطقه 8 برگزار می شود.
اهمیت این کرسی های تلاوت توجه به بخش تفسیر و تدبیر در قرآن است و نیز در تمامی این محافل قرآنی مفسران به بیان نکات تفسیری ، تبیین آیات قرآن برای عموم مردم و لطائف قرآنی وتفسیر موضوعی قرآن کریم می پردازند.
شایان ذکر است ؛ از ویژگی های این برنامه می توان به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسجد با برگزاری کرسی قرآنی مزین شده به نام شهیدان و برگزاری مسابقه کتبی و حضوری قرآنی به همراه اهدای جوایز ارزنده به 10 نفر و حضور استاد مصطفی یادگاری قاری ممتاز و بین المللی اشاره نمود.
برنامه این هفته شامگاه دوشنبه 2 اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین (ع) واقع در محله تسلیحات به نشانی نارمک ، انتهای خیابان گلستان ، میدان تسلیحات ، خیابان شهید پوری محمد برگزار می شود. علاقمندان و دوستداران قرآن و عترت می
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار