کد خبر: 839543
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
همزمان با همایش ملی موزه های دفاع مقدس و گردشگری
همزمان با برگزاری اولین همایش ملی موزه های دفاع مقدس و گردشگری، سه کارگاه آموزشی مرتبط با حوزه گردشگری و دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.
 سردار جواد خضرایی مشاور شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس با اعلام مطلب فوق افزود: کارگاه های «کار آفرینی و اقتصاد مقاومتی» ، « پتانسیل های گردشگری دفاع مقدس» و «آشنایی با میراث دفاعی»  با حضور اساتید برجسته این حوزه  در روز همایش برگزار می شود.

وی گفت: تا کنون حدود 400 نفر از فعالان حوزه دفاع مقدس، گردشگری و دانشجویان کارشناسی، ارشد و دکتری با مراجعه به وب سایت همایش های موزه دفاع مقدس برای حضور در این همایش ثبت نام کرده اند که در روز همایش به آنان گواهی حضور داده می شود.

رییس همایش موزه های دفاع مقدس و گردشگری اظهار داشت: علاقمندان برای حضور در کارگاه های آموزشی  علاوه بر ثبت نام برای حضور در همایش باید صبح روز همایش به صورت حضوری در کارگاه مورد علاقه خود ثبت نام کنند.

خضرایی بیان داشت : به افرادی که در کارگاه های آموزشی شرکت کنند نیز گواهی حضور داده می شود.

گفتنی است: اولین همایش ملی موزه های دفاع مقدس و گردشگری همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین خیبر ، سه شنبه سوم اسفند ماه سال جاری با حضور مسئولان و فعالان حوزه گردشگری و دفاع مقدس در مرکز همایش های بین المللی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت برگزار می شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار