کد خبر: 839533
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
عضو شورای شهر کرج خبرداد
خزانه دار و عضو شورای اسلامي شهر کرج از احتمال افزایش بودجه شهرداری در سال آینده خبر داد.

علی حاج کاظم گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری کرج برای سال آینده دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

 وی در ادامه با تأکید بر اینکه شهرداری در بودجه پیشنهادی ۶۵ درصد را به پروژه‌های عمرانی و ۳۵ درصد را به هزینه‌های جاری و اجراي طرح‌های غیر عمرانی اختصاص داده است، گفت: درصد هاي عنوان شده با توجه به اهمیت و اولويت برخی پروژه‌های عمرانی متغير است.

 به گفته عضو شورای شهر کرج بودجه پیشنهادی شهرداری كرج در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و تا پانزدهم اسفندماه نيز نتیجه قطعی اعلام می‌شود.

 خزانه دار و عضو شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود بر ضرورت تخصیص بودجه به صورت كارشناسانه به مناطق تحت پوشش شهرداري تاکید کرد و گفت: بودجه هاي در نظر گرفته شده براي مناطق بايد پاسخگوي نيازهاي منطقه طي يكسال همچنين رفع مشكلات باشند.

حاج کاظم، تعامل و همکاری شوراي دوره چهارم با شهرداری را مطلوب خوامد و با بيان اينكه در اين دوره اقدامات بسیار مثبتي در حوزه عمرانی و فضای سبز انجام شده است، بيان كرد: اين در حالي است كه هنوز برخی مناطق محروم و کم برخوردار شهر نیازمند توجه بیشتر مدیریت شهری هستند بر اين اساس لازم است با تخصیص بودجه قابل توجه، در سال 96 به مناطق غير برخوردار توجه ويژه اي شود.

وی با عنوان اينكه انتظار داریم اصل عدالت در لایحه بودجه گنجانده شود، اظهار داشت: طبیعی است عدالت به معنای تقسیم بودجه به صورت مساوی بين مناطق نیست بلکه به معنای تقسیم منابع بر اساس اولویت‌ها و محدویت‌های موجود در کلانشهر كرج است.

حاج کاظم،  یکی از وظایف اصلی مدیریت شهری را توجه به مناطق محروم و محله‌هایی که ضعف‌های اساسی دارند، دانست و افزود: با توجه به این موضوع باید در راستای متعادل ساختن امکانات و فضاهای شهری گام برداشت که این مهم مستلزم تخصیص بودجه کافی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار