کد خبر: 839532
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج خبرداد
مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در حاشیه کمیته هماهنگی امروز تعداد آخرین نهال کاشته شده در معابر شهر را اعلام کرد و از غرس 46 هزار و 516 نهال در مناطق دوازده گانه شهرداری کرج خبر داد.

محمد رضا زین العابدینی با اعلام این خبر اظهار داشت: سال 95 سالی پر بار برای درختکاری  بوده و کاشت این تعداد نهال تنها در یک سال برکت بزرگی برای شهر می باشد که می بایست به خوبی حفاظت شود و مسئولیت  را بر شانه های ما سنگین تر می نماید.

وی افزود: کاشت این تعداد نهال در معابر سطح شهر به کلانشهر کرج جانی دوباره خواهد بخشید و هوای روز های  آینده شهر را مطلوب تر خواهد کرد.

زین العابدینی همچنین یاد آور شد: تمامی نقاط قابل کاشت شناسایی و در یک حرکت گروهی و کارشناسانه  اقدام به غرس گردیده است که با توجه به فضای محدود معابر و بوستانهای شهر کرج به نظر می رسد این اتفاق در سال های آتی در این سطح گسترده، دیگر رخ نخواهد داد  و سال 95 سالی استثنایی در این راستا خواهد بود.

 این مسئول با اشاره   به واکنش مثبت شهروندان در خصوص انجام  این حرکت جهادی بیان داشت: حس مسئولیت پذیری مردم قدر شناس شهر کرج که از طریق ارسال پیام به سامانه پیامکی سازمان وایمیل همچنین  تماس تلفنی از این اقدام سازمان پارکها حمایت کردند  بسیار ارزشمند بوده و قابل تقدیر  است.

 مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در پایان سخنان خود به  برنامه ریزی جهت ادامه و اتمام کاشت 50 هزار اصله نهال که در آذر ماه سال جاری  هدف گذاری شده بود، تاکید کرد و از مدیران اجرایی خود  خواست تا با نگاه دقیق و کارشناسانه نسبت به کاشت 4 هزار اصله نهال باقی مانده اقدام نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار