کد خبر: 839510
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
فرماندار شهرستان ویژه مرند
علیار راستگو در حاشیه افتتاح کارگاه تولیدی پوشاک به خبرنگاران گفت: با توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی، حل مشکلات واحدهای تولیدی در دستور کار دولت است.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات بانکی به صاحبان واحدهای تولیدی اظهار کرد: از نزدیک جویای روند کار همه واحدهای تولیدی شهرستان هستیم و همه توان خود را برای حل مشکلات این واحدها به کار می بریم.
فرماندار مرند تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی را مصداق انقلابی بودن دانست و گفت: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای از بین بردن همه مشکلات پیش روی سرمایه گذاران انجام می دهد.
راستگو، عدم بازاریابی صحیح برای فروش محصولات واحدهای تولیدی را اصلی ترین مشکل این واحدها بیان و خاطر نشان کرد: بازاریابی از اصلی ترین ارکان واحدهای تولیدی است که متاسفانه صاحبان صنایع سراغ بازارهای داخلی و حتی خارجی نمی روند و همین باعث شکست برخی صنایع می شود.
وی در خصوص تولید پوشاک و عرضه هرچه بهتر آن در بازار گفت: واحدهای تولیدی پوشاک داخلی باید با بالا بردن کیفیت و تنوع محصولات خود، از رقیب اصلی خود (ترکیه) در امر پوشاک برای جذب بازارهای فروش سبقت بگیرند.
کارگاه تولیدی انواع پوشاک زنانه و مردانه با اعتبار 650 میلیون ریال که 300 میلیون ریال آن از محل تسهیلات بانکی صندوق کارآفرین امید پرداخت شده با 15نفر اشتغال‌زایی در مسیر مرند به کشسرای افتتاح شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر