کد خبر: 839506
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبرداد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از سفر قریب الوقوع قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان خبر داد و گفت: با حضور وزیر بهداشت 18 پروژه این دانشگاه افتتاح و به بهره برداری می رسد.
مهدی شادنوش  اظهار کرد: دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روزهای 5 و 6 اسفندماه با حضور در این استان ضمن افتتاح این 18 پروژه، 72 پروژه حوزه سلامت را نیز کلنگ‌زنی می‌کند.
وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی این 18 پروژه همگی در دولت تدبیر و امید به زمین زده شده است، تصریح کرد: برای آماده‌سازی این پروژه‌ها اعتباری بیش از 340 میلیارد ریال هزینه شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به عملکرد خوب وزارت بهداشت در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اضافه کرد: همه پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه سلامت استان سمنان که از دولت‌های قبل باقی مانده بود سال گذشته تکمیل و به پایان رسیدند.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 72 پروژه عمرانی جدید در شهرستان‌های تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: اکثر قریب به اتفاق این پروژه‌ها در مناطق محروم، کمتر برخوردار و دورافتاده این استان است.
شادنوش با اشاره به برنامه‌های وزیر در این سفر دو روزه به استان که از گرمسار آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت بعد از ادای احترام به شهدای استان و آیین استقبال کلینیک ویژه گرمسار و چندین خانه بهداشت این شهرستان را افتتاح می‌کند.
وی از آرادان به عنوان مقصد بعدی سفر وزیر در روز اول سفر به استان سمنان نام برد و تصریح کرد: افتتاح و بهره‌برداری از دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی مستقر در آرادان مهمترین برنامه سفر قاضی‌زاده هاشمی در سفر به شهرستان آرادان است.
این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه این عضو موثر کابینه یازدهم در ادامه سفر خود به سرخه سفر می‌کند افزود: حضور در پردیس دانشکده پیراپزشکی سرخه و افتتاح دو خوابگاه دانشجویی ویژه پسران و دختران با ظرفیت بیش از 400 دانشجو از برنامه‌های وزیر در این شهرستان است.
وی مقصد بعدی سفر قاضی‌زاده هاشمی در این سفر را شهرستان سمنان اعلام کرد و گفت: افتتاح همزمان و متمرکز پروژه‌های حوزه سلامت در سمنان با حضور وزیر و مسئولان ارشد استان برگزار می‌شود. همچنین حضور در نمازجمعه سمنان و سخنرانی در بین دو نماز در نمازجمعه سمنان دیگر برنامه وزیر در ادامه سفر به استان پهناور سمنان است.
وی از سفر وزیر به شهرستان مهدیشهر در صبح روز جمعه و بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان این شهر خبر داد و گفت: مقصد بعدی وزیر بهداشت در این روز پرکار شهرستان دامغان است.
وی ادامه داد: افتتاح چندین خانه بهداشت، افتتاح خوابگاه دانشجویی دانشکده بهداشت دامغان از مهمترین برنامه‌های قاضی‌زاده هاشمی در دامغان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از حضور وزیر در برنامه آغاز همزمان عملیات اجرایی 72 پروژه بهداشتی این استان خبر داد و گفت: این برنامه در سالن زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی سمنان برگزار می‌شود.
شادنوش با اشاره به برگزاری همایش ملی سلامت دهان و دندان با محوریت کودک و مادر و سوهمین همایش پژوهشی این دانشگاه از حضور و سخنرانی دکتر هاشمی در این همایش ملی خبر داد و افزود: همچنین وزیر بهداشت در ادامه این سفر در اجلاس روسای دانشکده‌های دندان‌پزشکی کشور که به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود حضور می‌یابد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر