کد خبر: 839504
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه انقلاب اسلامی با یک جنگ ترکیبی بسیار پیچیده و ناعادلانه با دشمن درگیر است افزود: در راستای تشکیل دولت اسلامی و بسترسازی برای تمدن بزرگ اسلامی و آماده سازی برای ظهور، با تمام قدرت و ظرفیت در مقابل دشمنان ایستاده ایم.
سردار غلام عسگر کریمیان در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر، دشمنی ایران با دولت امریکا را دشمنی اسلام با کفر عنوان و اضافه کرد: تا زمانی که اصرار داریم جبهه حق و ماهیت اسلامی را حفظ کنیم دشمنی استکبار نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به سناریوی پیچیده دشمنان در عرصه عظیم جنگ نرم که رهبر فرزانه انقلاب، از آن به عنوان قتل عام و شبیخون فرهنگی نام برد، تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس وظیفه ذاتی خود در دفاع از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن با شدت و قدرت در مقابل دشمنان خواهد ایستاد.
سردار کریمیان با بیان اینکه دشمن بعد از ناکامی در هشت سال دفاع مقدس به جنگ نرم روی آورده خاطر نشان کرد: یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم این ست که ما همانگونه فکر کنیم که آنها فکر می کنند و می خواهند.
وی ایجاد بحران هویتی را یکی دیگر از اهداف جنگ نرم برشمرد و افزود: با جهاد کبیر و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی، مبارزه با اسلام عافیت طلبان و محافظه کاران و الگو قرار دادن شهیدان در دفاع از اسلام و ولایت، همه نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهیم کرد.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: فلسفه تشکیل سپاه و وجود پاسداران این است که از ارزش های انقلاب اسلامی، بدون هیچ ملاحظه کاری ، عافیت طلبی و محافظه کاری که باعث شکست انقلاب اسلامی می شود پاسداری کنند.
سردار کریمیان اهداف اصلی گروه های تکفیری و سلفی را متوجه ایران دانست و بیان کرد: هدف اصلی این گروه های تروریستی که دست نشانده آمریکا و ایادی وابسته آن هستند عراق و سوریه نیست بلکه مقابله با ایران و تشیع علوی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقلال اقتصادی و سیاسی گفت: استقلال اقتصادی پیوندی عمیق با استقلال سیاسی دارد و شرط لازم برقراری آن، استقلال سیاسی است.
در این آیین ضمن قدردانی از زحمات صالح رحمتی فرمانده پیشین سپاه عجب شیر، محمدرضا هنرور به عنوان فرمانده جدید این ناحیه معرفی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر