کد خبر: 839486
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
سرلشكر جعفري در آيين بهره‌برداري از طرح كشاورزي جنوب كرمان:
فرمانده كل سپاه با تأكيد بر اينكه مردم ولي‌نعمت ما هستند، گفت: نگاه انقلابي و مديريت جهادي كليد رفع محروميت و بهبود زندگي مردم است.
به گزارش سپاه‌‌نيوز، سردار سرلشكر پاسدار محمدعلي جعفري، فرمانده كل سپاه روز گذشته در آيين بهره‌برداري از فاز اول طرح 600 هكتاري كشاورزي «تكل حسن» از مناطق محروم جنوب استان كرمان با تأكيد بر اينكه مردم به ويژه محرومين ولي‌نعمت ما هستند، گفت: از رسالت‌هاي اصلي انقلاب اسلامي حمايت و پشتيباني از مردم در مناطق محروم و بهره‌گيري از منابع طبيعي و به‌كارگيري بهينه آنها در اين زمينه است كه از ابتداي انقلاب با حركت جهادي جهاد سازندگي آغاز شد، اما متأسفانه به‌تدريج نگاه غيرانتفاعي منجر به تعطيلي آن گرديد.

وي با بيان اينكه حركت جهادي و احيا و ادامه روند فعاليت جهاد سازندگي در اوايل انقلاب مطالبه چند سال گذشته مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) از سپاه و بسيج است، اظهار كرد: بحمدالله اقدامات مؤثري دراين خصوص توسط قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا(ص) آغاز شده و بنده به مردم منطقه اين نويد را مي‌دهم كه به‌طور دقيق، جامع و مستمر از اين منابع طبيعي بهره خواهند برد. سرلشكر جعفري در ادامه، ضرورت بهره‌گيري از علم و دانش فني روز در كشاورزي را مورد تأكيد قرار داد و گفت: علاوه‌ بر‌اين با به‌كارگيري اصول اقتصاد مقاومتي و كامل كردن چرخه كاشت، داشت، برداشت و رساندن محصول به بازار كه مردم دراين خصوص نقشي تعيين‌كننده‌ را ايفا مي‌كنند مي‌توان شاهد آباداني و رونق مناطق محروم بود.

فرمانده كل سپاه نگاه انقلابي و مديريت جهادي را كليد رفع محروميت‌ و بهبود زندگي و معيشت مردم در مناطق محروم عنوان و تصريح كرد: با نگاه انقلابي و مديريت جهادي مي‌توان تبعات فاصله گرفتن از حركت جهادي سال‌هاي آغازين انقلاب را جبران كرد كه در اين زمينه بحمدالله سپاه و قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا طي سال‌هاي گذشته گام‌هاي مهم و تأثيرگذاري را برداشته‌اند. وي افزود: ان‌شاءالله با فراگيري اين رويكرد و به ميدان آمدن ساير بخش‌ها و احساس مسئوليت بيشتر دستگاه‌هاي مسئول مي‌توان چشم‌انداز مطمئني از جريان محروميت‌زدايي از چهره مناطق غيربرخوردار كشور داشت. سرلشكر جعفري خاطرنشان كرد: صبغه مردمي سپاه هيچ‌گاه بين اين نهاد با مردم و مشكلات آنان فاصله نينداخته است و ما در اين زمينه مشتاقانه ورود كرده‌ايم و در خدمت به مردم تا رفع اين‌گونه مشكلات از زندگي آنان لحظه‌اي دريغ نمي‌كنيم. فرمانده كل سپاه در پايان با تقدير از اقدامات جهادي قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبيا در رفع محروميت در اقصي نقاط كشور تصريح كرد: اميدواريم با برنامه‌ريزي‌هاي به‌عمل‌آمده در راستاي رسيدگي به مناطق محروم و كم‌برخوردار كه از مطالبات مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) است و سپاه آن را دنبال مي‌كند، با كمك مردم شاهد رونق كشاورزي در اين مناطق باشيم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
0
مدیریت جهادی را هم در پلاسکو دیدیم

خخخخخخ
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار