کد خبر: 839455
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
امكاني ويژه براي محصولات ايران‌خودرو
همه مي‌دانيم كه حادثه خبر نمي‌كند، شايد در يكي از 800 هزار حادثه رانندگي كه سالانه در ايران اتفاق مي‌افتد، شما هم متضرر شده باشيد اما آيا راهي براي جبران اين خسارات وجود دارد؟
اگر سوار يكي از محصولات ايران‌خودرو هستيد يا قصد خريد يكي از آنها را داريد، حتماً اين مطلب را بخوانيد. امدادخودروي ايران شركت زيرمجموعه گروه صنعتي ايران‌خودرو، براي اين گونه اتفاقات تمهيدات ويژه‏اي انديشيده است: خدمتي به نام كارت طلايي.
 
كارت طلايي؟! چيست؟
هدف امدادخودروي ايران اين است كه تنها نگراني شما، انتخاب لباس مراسمي باشد كه بدان دعوتيد. نه نگراني سرويس‏هاي دوره‏اي خودرويتان را داشته باشيد و نه دل‌نگران حادثه‏‌ها و تصادفات پيش‌‏بيني نشده باشيد.
به همين منظور اين شركت، خدمات جبران خسارت و فراتر از آن را تحت عنوان كارت طلايي و سرويس‏‌هاي امدادي به صورت طبقه‏‌بندي شده از سال 1380 به تعداد محدودي از خودروهاي توليدي شركت ايران‌خودرو ارائه كرد و پس از استقبال اين خدمات كارت طلايي در سطح تمامي خودروهاي توليدي ايران‌خودرو اين خدمات قابل ارائه شد.
از مهم ترين خدمات كارت طلايي مي‌توان به جبران خسارت ناشي از حوادث، سرقت كلي و جزئي، سرويس‌هاي امدادي و حمل خودرو (در صورت عدم امكان راه‏ اندازي در محل) در تمامي شهرها و جاده ‏هاي كشور، راه ‏اندازي تلفني و مشاوره فني، ارائه سرويس‌هاي ادواري و نگهداري براساس استاندارد، تضمين قطعات و خدمات ارائه شده در هر سطحي و تعويض خودرو در حوادث و سرقت اشاره كرد.
 
كارت طلايي انواع مختلفي دارد؟
كارت طلايي امدادخودروي ايران در حال حاضر در پنج سطح مختلف است كه شامل كارت طلايي سال و كارت‌هاي طلايي يك تا چهار ستاره است. عمده خدمات كارت طلايي شامل پاسخگويي به درخواست مشتريان، راهنمايي و راه اندازي تلفني، اطلاع رساني، پيگيري امور مشتريان، مشاوره فني، انجام فعاليت‌هاي امدادي به صورت شبانه روزي، حمل و جابه‌جايي خودرو و انتقال سرنشينان به صورت رايگان و ارائه خدمت‌هاي ادواري و نگهداري، تعميرات در محل و خدمت در محل طبق تعرفه‌هاي تعيين شده است. برخي خدمات نيز مانند هزينه خواب يا تعويض خودرو در خسارت كلي و... طبق ضوابط موجود ارائه مي‌شود. (تصوير خدمات در پيوست گزارش موجود است)
 
چه نيازي به سرويس دوره‌اي داريم؟
باور كنيد خودروي شما به غير از بنزين به مراقبت‏‌هايي نيز احتياج دارد. مواردي همچون تعويض روغن موتور، شمع موتور، لنت‏ها و دهها مورد ديگر كه پايش تمامي و تعويض به موقع آنها براي افرادي كه مشغله ايشان زياد است كمي عذاب‏ آور است.
اما نياز به نگراني نيست. كارت طلايي اين مشكل شما را حل كرده است. ديگر نگران سرويس‏‌هاي دوره‏‌اي خودرويتان نباشيد. در سطوح دو ستاره كارت طلايي و بالاتر از آن، اين خدمات به نحو شايسته ‏اي در نمايندگي‏‌ها يا حتي جلوي منزل يا محل كار شما قابل انجام است.
 
تعميرگاه در محل! هر جايي كه من بخواهم؟ ممكنه؟!
به منظور رفاه حال مشتريان، براي انجام سرويس و خدمات تعميراتي خودرو در محل زندگي يا كار، خدمت سرويس و تعميرات سيار در محل، توسط امدادخودروي ايران ارائه مي‌شود كه شامل ارائه ۱۶۲ نوع خدمت از جمله انجام سرويس‏‌هاي دوره ‏اي، سرويس‏هاي تابستاني و زمستاني، انجام تعميرات مربوط به سيستم خنك‌كننده، انجام تعميرات مربوط به سيستم سوخت‏‌رساني، انجام تعميرات مربوط به سيستم برق و الكترونيك، انجام تعميرات مربوط به سيستم ترمز، انجام تعميرات مربوط به سيستم كلاچ (به جز ديسك و صفحه كلاچ)، تعويض باطري، دينام، انژكتور، رادياتور، قفل، سنسور روغن و... و انجام تعميرات مربوط به تزئينات و... است.
  
اين خدمت كارت طلايي شامل خودروي من نيز مي‌شود؟
اگر شما سوار بر يكي از محصولات ايران‌خودرو هستيد كه طول عمر وسيله نقليه زير 10 سال است، جواب شما بدون شك «بلي» است. اما به اين نكته توجه كنيد كه برخي خودروهاي گروه صنعتي ايران‌خودرو از زمان تحويل خودرو به مدت يك سال تحت پوشش اين خدمت هستند، محصولاتي همچون گروه پژو پارس، رانا و سمند.
 
چرا كارت طلايي؟
شايد با تمامي اين توضيحات براي برخي از رانندگان اين سؤال پيش آيد كه چرا بايد كارت طلايي تهيه كنم؟ خدمات كارت طلايي و سرويس‌هاي امدادي چه مزيتي نسبت به ساير خدمات مشابه دارد. با توجه به وجود شركت‏هاي خدماتي ديگر در خصوص امداد، خدمات خودرويي، حمل و جبران خسارت كلي و جزئي، كارت طلايي چه مزيت رقابتي نسبت به آنها ايجاد كرده است.
  
برخي از مزيت‌هاي كارت طلايي
امداد باليني به مدت يك سال از جمله مزاياي كارت طلايي است. در صورتي كه خودرو دچار نقص فني شده و شما در هر كجاي ايران نياز به كمك داشته باشيد كافي است تنها با شماره سراسري 096440 تماس گرفته و در زمان تقريبي 30 دقيقه منتظر امدادگران ماهر امدادخودرو ايران باشيد؛ بدون اضطراب و بدون دغدغه.
فراگيري و در دسترس بودن از ديگر ويژگي‌ها و مزاياي كارت طلايي است كه امكان بهره‏‌گيري از پوشش نمايندگي‏‌هاي مجاز گروه صنعتي‏ ايران‌خودرو در سراسر كشور و ارائه خدمات استاندارد را براي مشتريان فراهم كرده است. كارت طلايي خسارت قسمت‌هاي زيرين خودرو را هم پوشش مي‌دهد. در صورتي كه بخش زيرين خودروي شما به هر دليلي آسيب ببيند، كارت طلايي با توجه به ضوابط خسارت شما را مرتفع مي‌كند.
همچنين به خساراتي كه طي آن هزينه‌هاي تعمير قسمت‌هاي آسيب ديده از 60درصد ارزش خودرو قبل از حادثه بيشتر باشد يا امكان بازسازي آن به تأييد كارشناس اين شركت نرسد يا اينكه مدت تعمير بيش ازحد پيش‌بيني شده، اطلاق مي‌شود، در اين صورت امدادخودرو ايران طبق ضوابط خود و با نظر مشتري اقدام به تعويض كلي خودرو مي‌كند.
  
با نوسوار، خودروي نو سوار شويد
سال‌هاست از زمان ساخت خودروي شما گذشته و كارت طلايي خود را بارها تمديد كرده‌‏ايد. حالا كم‌كم به اين فكر افتاده‌‏ايد كه خودروي خود را تعويض كنيد اما اين روزها خريد يك خودروي صفر براي اغلب خانواده‌هاي ايراني آن هم بدون تسهيلات ويژه، عملاً كاري سخت به حساب مي‌آيد. از اين رو شركت امدادخودروي ايران در راستاي تكريم مشتريان وفادار خود طرحي را با عنوان طرح «نو سوار» آغاز كرده است. در اين طرح شركت امدادخودروي ايران اقدام به «فروش اقساطي خودرو با احتساب نرخ سود ويژه» كرده است كه شامل دارندگان محصولات گروه صنعتي ايران‌خودرو كه حداقل به مدت دو سال متوالي مشترك يكي از سطوح كارت طلايي امدادخودرو‏ي ايران باشند، مي‌شود.
   
امداد خودروي ايران خدمات خود را ضمانت مي‌كند
امدادخودروي ايران سال‏هاست تمام هم و غم خود را بر تكريم تمام و كمال مشتري قرار داده و درصدد ارائه خدماتي بي‏نقص است اما باز هم اگر شما مشتري عزيز از هرخدمات از اين مجموعه ناراضي بوديد كافي است با شماره 096440 تماس بگيريد نظرات خود را بيان كنيد.
لازم به توضيح است با ارائه كد پيگيري، شكايت شما در هر مرحله قابل پيگيري است. تمامي خدمات كارت طلايي از امداد گرفته تا تعميرات و جبران خسارت با ضمانت قطعات و خدمات اوليه و قابليت طرح شكايات نيز در صورت ناراضي بودن مشتريان براي ايشان وجود دارد.
  
حالا واقعاً لازمه؟ يعني كارت طلايي بگيرم؟
نيم‌نگاهي تنها به تيترهاي اين مطلب هم شايد براي متقاعد كردن شما رانندگان آينده‌نگر كافي باشد تا تلفن را برداشته و با 096440 تماس گرفته و يكي از مشتركين امدادخودروي ايران شويد. امدادخودروي ايران از خانواده بزرگ ايران‌خودرو به مانند همراهي مطمئن در تمامي نقاط كشور تنها به دنبال آرامش رانندگان است. با اين خدمات شما ديگر نگران اطلاعات كم فني خود، نبود لوازم يدكي، جبران خسارت از تصادفات احتمالي و دهها دغدغه ديگر نخواهيد بود.
  
آيا هنوز ترديد داريد؟
به سايت امدادخودروي ايران به آدرس www.emdadkhodro.com مراجعه كنيد يا با يكي از دفاتر بازاريابي ما تماس بگيريد و سؤالات خود را مطرح كنيد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار