کد خبر: 839448
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
شركت هلدينگ متروی و مجري كارفرماي تونل مترو كيانشهر در مرگ چهار كارگري كه در ريزش مترو به كام مرگ رفته بودند، مقصر شناخته شدند.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 17:25روز چهارشنبه 17 شهريورماه امسال بود كه كارگاه تونل مترو در حال احداث كيانشهر هنگام عمليات عمراني ريزش كرد و تعدادي از كارگران زيرآوار محبوس شدند. پس از اعلام اين خبر تيم‌هايي از آتش‌نشانان و امدادگران در محل حادثه به امدادرساني و آواربرداري پرداختند. امدادگران همان ابتداي حادثه پنج نفر از كارگران مترو را كه زخمي شده بودند از محل خارج و به بيمارستان منتقل كردند. بررسي‌ها حكايت از آن داشت كه تعداد پنج كارگر در زيرآوار گرفتار شده‌اند. در نهايت امدادگران و آتش‌نشانان يك‌نفر را از زير آوار سالم بيرون كشيدند و از مرگ نجات دادند، اما تلاش براي نجات چهار مرد گرفتار شده فايده‌اي نداشت و امدادگران ساعتي بعد جسد‌هاي بي‌جان هادي عليزاده، غلامرضا عليزاده و رضا بهرامي و احمد رسولي را از زير آوار بيرون آوردند. با اعلام خبر مرگبار تونل مترو، قاضي شهرياري، سرپرست دادسراي امور جنايي و قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي در محل به تحقيق پرداختند.

در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، بازرس اداره كار اعلام كرد که در اين حادثه شركت هلدينگ مترو 30 درصد و مجري كارفرماي تونل متروی كيانشهر 70 درصد مقصر هستند. با اعلام نظر كارشناسي، مجري كارفرماي تونل متروی كيانشهر به نظر كارشناسي بازرس اعتراض كرد كه قاضي مديرروستا دستور داد علت حادثه ريزش مرگبار متروی كيانشهر از سوي سه نفر كارشناس رسمي دادگستري بررسي و اعلام نظر شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار