کد خبر: 839392
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردارتبریز تاکید کرد:
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردارتبریز، برلزوم توجه ویژه به موضوع ایمنی در مناطق مرکزی و تجاری تبریز تاکید کرد.
علی مدبر در نشست شهردارتبریز با معاونان و مدیران شهرداری، با اشاره به وقوع حادثه آتش سوزی پلاسکو، از آن به عنوان یک  بحران ملی یاد کرد و گفت: وقوع این حادثه، هشداری است برای تمامی مسوولین شهری تا به موضوع ایمنی در شهرها، با نگاه جدی تری توجه کنند.

وی افزود: دربند14 ماده 55 از قانون شهرداری ها، مسائل ایمنی و آتش نشانی برای مدیران سازمان ها و شهرداران مناطق تشریح شده است که این امر در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریزموجب فعالیت های بسیار خوبی شده است.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردارتبریز، اظهارداشت: با این حال، موقعیت محدوده تجاری و مرکزی تبریز به گونه ای است که باید بیش از پیش بر رعایت موارد ایمنی در آن جا، نظارت و تاکید شود.

مدبر در ادامه، به بند دیگری از قانون شهرداری ها پرداخت و تصریح کرد: طبق بند20ماده 55 قانون شهرداری ها، با تاکید بر تشخیص مزاحمت های شغلی و رفع سدمعبر، امیدواریم شهرداران مناطق، در آستانه سال جدید به این حوزه رسیدگی بیشتری داشته باشند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان سیاست های اتخاذی این معاونت در زمینه اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: معاونت خدمات شهری، با درنظر گرفتن اصول اقتصاد مقاومتی، توانسته به راهکارهای موثری دست یابد.

معاون خدمات شهری خاطرنشان کرد: طبق بررسی های انجام گرفته مقررشده که در 240پارک موجود در سطح شهر که در روزهای زمستان مراجعین کمی دارند، روشنایی به نصف تقلیل می یابد که بدین وسیله، ماهانه حدود یک میلیارد تومان در هزینه ها صرفه جویی می شود.

مدبر ادامه داد: همچنین در بخش خودروهای سبک، با واگذاری خدمات آن به بخش خصوصی، هزینه ها از سالانه 42میلیارد تومان تا 3 و نیم میلیاردتومان کاهش می یابد.

وی همچنین از مدیران عامل سازمان های آتش نشانی، پارک ها، مدیریت پسماند و خدمات موتوری خواست که در خرید ماشین آلات، به تجهیزات بحران و ماشین های برف روب اولویت دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر