کد خبر: 839381
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: طرح اراضی پایاب سد خداآفرین فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان و صنعتگران استانی است تا با استفاده از ظرفیت‌های این پروژه در زمینه توسعه اقتصادی و تولیدی واحدهای خود گام بردارند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل اظهار کرد: 277 طرح صنعتی و کشاورزی تعطیل یا نیمه تعطیل در سال‌جاری با تزریق اعتبار 223 میلیارد تومان راه‌اندازی شده و هم اکنون این واحدها در حال فعالیت هستند.

وی به منویات مقام معظم رهبری در مورد اثرات بیکاری اشاره کرد و گفت: باید تمام تلاش خودمان را انجام دهیم تا نگذاریم هیچ واحد تولیدی به علت نبود اعتبارات و سرمایه در گردش تعطیل شوند.

استاندار اردبیل بر لزوم افزایش سطح کیفیت محصولات تولیدی در سطح استان تاکید کرده و از تولیدکنندگان خواست رتبه‌بندی کیفیت محصولات تولیدی خود را افزایش دهند تا در مناقصات دولتی دچار مشکل نشوند.

خدابخش به مدیران استانی نیز توصیه کرد، تولیدکنندگان و صنعتگران استانی را در اولویت قرار دهند و سعی کنند از تولیدکنندگان بومی در قراردادهای منعقد شده استفاده کنند.

وی از ورود اقلامی مثل بیل و کلنگ از کشورهای دیگر به ویژه چین ابراز نارضایتی کرده و خواستار اهتمام تولیدکنندگان و مسؤولان برای رونق تولید و صنعت استان اردبیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر