کد خبر: 839346
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
به دنبال برگزاری نمایشگاهی در پارک مفاخر( طوبی) در شهر تبريز و اختصاص غرفه‌ای برای کیف و کفش که اعتراضاتی را به دلیل قرار گرفتن در کنار مزار سالار ملی باقرخان به دنبال داشت، علیرضا جباریان‌فام رئیس اتحادیه کفاشان تبریز اعلام کرد برپایی هرگونه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا خارج از محل نمایشگاه بین‌المللی غیرقانونی و ممنوع است و برگزاری این نمایشگاه هم کاملاً غیرقانونی است.

وی افزود: پیرو انتشار تصویر نمایشگاه کفش در کنار مزار باقرخان در پارک طوبی در شبکه‌های اجتماعی باید عرض کنم، نمایشگاه صرفاً کفش نبوده و علاوه بر کفش نمایشگاه لوازم خانگی، فرش، آجیل و... بوده که با پیگیری مسؤولان مربوطه غرفه کفش از کنار مزار باقرخان سالار ملی برچیده شده و مزار این مجاهد ملی آذربایجان به شکل مناسبی تزیین شد تا بازدیدکنندگان فاتحه‌ای نثار روح آن بزرگ‌مرد و سایر بزرگان مدفون در این مکان کنند.

رئیس اتحادیه کفاشان تبریز تصریح کرد: در ضمن اتحادیه کفاشان تبریز هیچ‌گونه مجوزی برای برپایی این نمایشگاه نداده و با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، قیمت‌ کفش‌های موجود در این نمایشگاه به هیچ عنوان مورد تائید این اتحادیه نیست.

جباریان اضافه کرد: همچنین براساس مصوبه کمیسیون نظارت استان، برپایی هرگونه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا خارج از محل نمایشگاه بین‌المللی غیرقانونی و ممنوع است، حتی شرکت هر واحد صنفی تولیدی کفش در نمایشگاه نیز منوط به مجوز اتحادیه‌های مربوطه است.

وی با انتقاد از برخی دستگاه‌های دولتی که اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالا که اصلاً در حیطه وظایف آنها نیست،گفت: بهتر است دستگاه‌های دولتی در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی با اتحادیه تعامل و همکاری داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار