کد خبر: 839344
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تسهیلات کم‌بهره برای ایجاد اشتغال‌ جوانان در استان اردبیل ارائه می‌شود.

مجید خدابخش استاندار اردبیل در دهمین نشست توسعه اشتغال در حوزه ICT با عنوان کردن مطلب فوق گفت: باید برای رسیدن به اهداف مورد نظر تمام توان و تلاش خود را بکارگیریم و با استفاده از خلاقیت و نوآوری به اهداف مورد نظر در راستای ایجاد کسب درآمد و اشتغال‌زایی برسیم.

وی افزود: اننظار می‌رود جوانان و فارغ‌التحصیلان از هر فرصت کوچک و مناسبی برای ایجاد کسب درآمد استفاده نمایند و از ایده و خلاقیت خود در راستای رسیدن به پیشرفت و توسعه منطقه گام بردارند و نیازهای جامعه را برطرف کنند، چرا که جامعه همیشه نیازمند خلاقیت و ایده‌هایی است که بتواند دردی از جامعه را برطرف کند.

استاندار اردبیل گفت: اگر بتوانیم انرژی خود را در راستای خلق ثروت و درآمدزایی بکارگیری کنیم، به طور حتم می‌توانیم به یک جامعه ایده‌آل و مطلوب دست یابیم و اگرچه این ایده‌ها پس از بررسی مشکلات و دغدغه‌های استان پیاده‌سازی شود و بتواند مطالبات مردم را برطرف سازد، به طور حتم نتایج موفقی را به دنبال خواهد داشت.

خدابخش اظهار کرد: هم‌اکنون ارائه تسهیلات کم‌بهره به ایده‌پردازان و جوانان جویای کار در استان اردبیل در دستور کاری قرار گرفته و کارآفرینان منطقه مورد توجه و حمایتهای ویژه‌ای قرار داده می‌شوند و می‌توانند در مرکز پارک علم و فناوری استان مستقر شده و و ایده‌های خود را به محصول تبدیل کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار