کد خبر: 839341
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
مدیرکل پست استان سمنان خبر داد
مدیرکل پست استان سمنان با بیان اینکه طرح نوروزی ثبت‌نام تمبر فاخر طلا و نقره از یکم اسفندماه آغاز می‌شود، گفت: چهل و ششمین دوره از مسابقات نامه‌نگاری نوجوانان در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود که مهلت شرکت در آن تا 12 اسفندماه است.
 شهرام صادر در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: طرح نوروزی ثبت‌نام تمبر فاخر طلا و نقره از یکم اسفندماه آغاز می‌شود و تا دهم اسفندماه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ثبت‌نام به تعداد محدود انجام می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق دفاتر پستی منتخب استان سمنان و یا از طریق سامانه شرکت ملی پست به آدرس http://ebazar.post.ir/ نسبت به ثبت‌نام و خرید این تمبرها اقدام کنند.
مدیرکل پست استان سمنان با بیان اینکه این تمبرها تنها یک بار تولید و به بازار عرضه می‌شود و قالب‌های ساخت آن امحا خواهد شد، افزود: مزیت رقابتی خرید این تمبرها در این است که با گذشت زمان ارزش‌افزوده پیدا می‌کنند.
صادر همچنین با اشاره به برگزاری مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال 2017 از سوی اتحادیه پستی جهانی ادامه داد: چهل و ششمین دوره از مسابقات نامه‌نگاری ویژه نوجوانان در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: این مسابقات با هدف افزایش سطح آگاهی نوجوانان (تا رده سنی حداکثر 15 سال) از اهمیت نقش خدمات پستی در جامعه و ترویج فرهنگ مکاتبه با انتخاب موضوعی خاص برگزار می‌شود و به نفرات برتر این رقابت‌ها جوایز نفیسی اعطا خواهد شد.
مدیرکل پست استان سمنان اضافه کرد: موضوع مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری سال 2017 «تصور کنید شما مشاور جدید دبیرکل سازمان ملل هستید، در این صورت برای کمک به دبیرکل ابتدا به کدام‌یک از موضوعات موردبحث جهان خواهید پرداخت و چه راه‌حلی به وی توصیه خواهید کرد؟» تعیین شده است.
صادر با بیان اینکه شرایط و استانداردهایی برای برگزاری این مسابقه تعریف شده است، گفت: نامه‌های ارسال‌شده از سوی شرکت‌کنندگان باید به‌صورت دست‌نویس و یک‌رو حداقل در دو صفحه و حداکثر در چهار صفحه A4 باشد و موارد مربوط به نامه‌نگاری همچون درج آدرس گیرنده و فرستنده، تاریخ و امضای پایانی باید رعایت شود.
وی تأکید کرد: همچنین از شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها درخواست می‌کنیم تا مشخصات خود را به‌طور کامل همراه با یک شماره تماس در نامه‌های ارسالی قید کنند.
مدیرکل پست استان سمنان بیان کرد: برای تسهیل و تسریع فرآیند ارسال نامه‌ها به این مسابقات، پاکت‌های مخصوصی برای این مسابقه طراحی شده که در دفاتر پستی، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدارس به‌صورت رایگان موجود است.
صادر عنوان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند بدون پرداخت هیچ مبلغی نامه‌های خود را به صندوق‌های پستی موجود در معابر بیاندازند و یا به دفاتر پستی تحویل دهند.
وی ادامه داد: مهلت شرکت در این مسابقه تا 12 اسفندماه امسال است و از بین نامه‌های ارسال‌شده، نامه‌های برتر در سطح داخلی انتخاب شده و برای شرکت در مسابقه بین‌المللی به اتحادیه پستی جهانی فرستاده می‌شود.
وی با اشاره به این‌که اتحادیه برای این رقابت جوایز ارزشمندی را در نظر گرفته است، افزود: مدال‌های طلا،‌ نقره و برنز به ترتیب به نفرات اول تا سوم بین‌المللی تعلق خواهد گرفت؛ همچنین به دیگر آثار برتر گواهینامه و جوایزی اهدا خواهد شد.
مدیرکل پست استان سمنان گفت: به 22 نامه برتر در سطح ملی، تمبر طلا و نقره تعلق می‌گیرد، گفت: همچنین به 100 نفر دیگر جوایزی اعطا خواهد شد.
صادر با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم در سطح بین‌المللی مدال‌های طلا، نقره و برنز اعطا می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم که برندگان این مسابقه از استان سمنان انتخاب شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار