کد خبر: 839338
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
مسوول قرارگاه خاتم الاوصیاء:
مسوول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء گفت: ذشمن برنامه ریزی دقیقی برای بخش های مختلف فرهنگی جامعه انجام داده، بنابراین برای مقابله با آن ها ، ابتکار عمل فضای مجازی را باید در دست بگیریم.
 حسین یکتا  در گردهمایی فعالان مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود که در سالن همایش های هلال احمر این شهر برگزار شد، بیان کرد: داشتن همدلی و تکریم و دعوت از مردم برای مشارکت در برنامه های فرهنگی، برای برپا کردن قرارگاه فرهنگی لازم است.
وی افزود: در شرایط کنونی دشمن مسائل اجتماعی و زیرساخت های اقتصادی ایران اسلامی را هدف گرفته اما با حضور به موقع مردم هیچ کاری نمی تواند بکند.
مسوول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء با بیان اینکه اربعین به این معناست که خاکریز انقلاب اسلامی کیلومترها جلوتر رفته، افزود: باید از همین الان ستاد اربعین را در نماز جمعه راه اندازی کرد چرا که اربعین، جهانی اندیشی مردم ولایت مدار است.
یکتا با تاکید بر اینکه باید عمق استراتژیک دو ملت ایران و عراق را افزایش داد، یادآور شد: نبرد نابرابر جبهه حق برضد باطل آغاز شده است.
وی با تشریح اوضاع سیاسی جهان پس از کشف قاره امریکا پرداخت و گفت: در طول این سال ها میلیون ها انسان به وسیله امریکایی ها کشته شدند تا استعمار نوین و نظام سرمایه داری برپا شود.
یکتا پیروزی انقلاب اسلامی را برهم زننده همه قواعد استکباری دنیا خواند و گفت: در سال 57 به رهبری فقیهی عالم در گوشه ای از دنیا، تمام برنامه ریزی های استکبار جهانی بر هم خورد.
مسوول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء با اشاره به وقایع داخلی و ترورهای پس از انقلاب به دست منافقان اشاره کرد و گفت: در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی هزاران نفر توسط منافقان کشته شدند؛ ما در کردستان درس داعش را با کوموله ها پشت سر گذاشته ایم.
یکتا با بیان اینکه سرپنجه های انقلاب اسلامی تا آن طرف دنیا رفته، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما باید خود را برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی آماده کنیم.
وی با تاکید براین نکته که اکنون اوضاع جبهه دشمن به هم ریخته، بیان کرد: جوانان و نخبگان آنان از بی خدایی و بی دینی خسته شده و به دنبال یک حقیقت می گردند و آن حقیقت همین کربلا و اربعین است.
گردهمایی فعالان مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود عصر جمعه با حضور مسوول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء برگزار شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار