کد خبر: 839326
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
«حفظ اسد» يا «پاسداري از خوزستان» دو گانه‌اي است كه مصطفى تاج زاده، زنداني امنیتی سال 88 در مقابل هم قرار مي‌دهد...
كبري آسوپار
«حفظ اسد» يا «پاسداري از خوزستان» دو گانه‌اي است كه مصطفى تاج زاده، زنداني امنیتی سال 88 در مقابل هم قرار مي‌دهد تا به مشكلات كنوني خوزستان واكنش نشان دهد! مشكلات ريزگردها و از كار افتادن نيروگاه‌ها و قطعي آب و برق و ... . تاج‌زاده در توئيتر خود مي‌نويسد: «وقتي حفظ اسد مهم‌تر از پاسداري از خوزستان شد، ديدن چنين وضع ناگواري نيز دور از انتظار نبود.»

پاسداري از خوزستان وقتي از سپاه خواسته مي‌شود، يعني تأمين امنيت نظامي. اكنون هم خوزستان از اين منظر امن است و همين نشان مي‌دهد سپاه در عين حضور در سوريه براي دفاع از حرم اهلبيت عليهم‌السلام و ايران و محور مقاومت و سوريه، از عهده تأمين امنيت كشور هم برآمده است و در اصل هم، حضور در سوريه در مقابل پاسداري از خوزستان و ايران نيست، بلكه اتفاقاً در راستاي آن است. و البته در همه اين مدت نيز، دولتی‌ها فخر نقش ايران در تأمين امنيت منطقه و به‌خصوص سوريه را در سخنان خود، در كنار تفاخر به امنيت ايران در ازدحام تروريست‌ها و ناامني‌هاي منطقه فروخته‌اند. همين‌ها نشان مي‌دهد سپاه از وظيفه پاسداري نظامي خود به خوبي برآمده است.
از سويي ديگر اگر در همه پنج ساله گذشته، سپاه پاسداران انقلاب اسلامى مشغول جنگ نظامي در سوريه هم نبود و اصلاً داعش و تروريستي در منطقه وجود نداشت كه نيرو قدس سپاه حسب وظايف قانوني خود در ميدان حضور يابد، باز رسيدگي به وضعيت آب و برق و هوا و ريزگردهاي خوزستان وظيفه‌ سپاه نبود.

آيا تاج‌زاده از درك همين مسائل ساده هم عاجز است يا آنكه بغض پاسداران انقلاب اسلامى و بغض نظام او را واداشته كه اين طور مبتذل وظيفه قوه مجريه را از سپاه پاسداران مطالبه كند و روي مشكلات مردم خوزستان دنبال مطامع سياسي خود بگردد؟ مردم خوزستان آب و برق و هوا ندارند، اما به نظر مي‌رسد بي آبي و هواي خاكي و بي برقي شان براي عده‌اي نان سياسي دارد!
جالب آنكه اگر سپاه كوچك‌ترين كمكي هم بخواهد در تجهيز و نوسازي زيرساخت‌ها كند، اولين افراد همين تاج زاده‌ها هستند كه سپاه را متهم به دخالت در امور قوه مجريه خواهند كرد!
سيل و زلزله را كه سپاه جمع مي‌كند، آب و برق و مقابله با ريزگرد خوزستان هم وظيفه سپاه است؟!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پنجعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
0
جه بی ربط!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار