کد خبر: 839307
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
مردي ميانسال از طبقه‌سوم پاساژ متروكه‌اي سقوط كرد و جان باخت.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 16 روز جمعه 29 بهمن‌ماه امسال قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران باتماس تلفني مأموران كلانتري 157 مسعوديه از سقوط مرگبار مرد ميانسالي باخبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس‌آگاهي راهي محل شد.
تيم‌جنايي در محل حادثه كه پاساژ متروكه‌اي در جنوب‌‌شرقي تهران بود با جسد مردي به نام ارسلان روي ميلگرد‌هاي داخل پاساژ روبه‌رو شدند كه بررسي‌ها حكايت از آن داشت، پس از سقوط از ارتفاع به كام مرگ رفته است.
تحقيقات نشان داد ارسلان از مدتي قبل نگهبان پاساژ متروكه بوده و در طبقه‌سوم آن زندگي مي‌كرده است. پزشكي قانوني در نخستين معاينات اعلام كرد از مرگ مرد نگهبان 18 ساعت گذشته است. از سوي ديگر تيم جنايي در بررسي جسد، روي‌سر مرد ميانسال سوراخی را مشاهده كردند كه نشان مي‌داد با جسم نوك تيزي سوراخ شده است. اين در حالي بود كه مأموران در بررسي‌هاي خود موفق به كشف جسم نوك تيز در محل حادثه نشدند.

برادر مرد فوت شده كه موضوع را به مأموران خبر داده بود، گفت: برادرم نگهبان اين پاساژ متروكه بود. قرار بود اين پاساژ مركز انبار لاستيك تهران شود، اما به دلايلي انجام نشد و به پاساژي نيمه‌كاره تبديل شد. برادرم هر روز صبح نان مي‌گرفت و به محل كارم مي‌آمد و با هم صبحانه مي‌خورديم، اما امروز از او خبري نشد. به همين دليل نگرانش شدم و به محل كارش آمدم كه با اين صحنه روبه‌رو شدم.
همزمان با ادامه تحقيقات درباره مرگ مشكوك نگهبان پاساژ متروكه، جسد به دستور قاضي منافي‌آذر براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد.
كارآگاهان تحقيقات تخصصي خود را براي برملا كردن راز سقوط مرگبار مرد ميانسال آغاز كردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار