کد خبر: 839303
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
بازپرس ویژه قتل تهران به پزشکی قانونی دستور داد اشتباه خود را درباره اعلام مرگ یک مادر و نوزاد که دو سال قبل فوت شده بودند، بررسی کند.
به گزارش خبرنگار ما، 24 آذر ماه سال 93 بود كه مأموران پليس پايتخت از مرگ مشكوك زن جواني به همراه نوزاد دو ماهه‌اش با خبر شدند. در حالي كه پزشكي قانوني علت مرگ مادر و دختر دو ماهه‌اش را فوت ناگهاني اعلام كرده بود، پرونده به دستور بازپرس بسته شد تا اينكه اوايل دي‌ماه امسال شوهر زن فوت شده به اداره پليس رفت و مدعي شد كه دوسال قبل همسر و دختر دو ماهه‌اش را به قتل رسانده است.

وي درباره اين حادثه گفت: چند سال قبل به اجبار خانواده‌ام با همسرم ازدواج كردم. ما زندگي خوبي نداشتيم و هميشه با هم درگير بوديم. به همين دليل تصميم گرفتم هرگز بچه‌دار نشوم. وقتي فهميدم همسرم باردار است، خيلي عصباني شدم و از همان روز تصميم گرفتم او را به قتل برسانم تا اينكه دخترم به دنيا آمد. وي ادامه داد: من همچنان تصميم به قتل همسرم و دختر دو ماهه‌ام داشتم تا اينكه روز حادثه با دارو آنها را بي‌هوش و بعد هم هر دو را خفه كردم. الان پس از دو سال عذاب وجدان رهايم نمي‌كند به همين دليل به اداره پليس آمدم تا به قتل همسر و دخترم اعتراف كنم.

با اعتراف مرد جوان به قتل همسر و دختر دو ماهه‌اش وي براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت. همچنين بازپرس پرونده به پزشكي قانوني دستور داد تا با بررسي اوراق پرونده مرگ زن جوان و نوزاد دو ماهه‌اش علت اصلي مرگ را اعلام كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار