کد خبر: 839270
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
در قالب برنامه «نغمه عشاق»؛
ویژه برنامه «نغمه عشاق»، آیین پاسداشت و تکریم خانواده شهدا با تجلیل از خانواده شهید مرتضی کریمی در فرهنگسرای گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان، برنامه نغمه عشاق این هفته این فرهنگسرا، روز پنجشنبه با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از مردم شهیدپرور، خانواده های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار شد. این برنامه با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و ذکر مصیبت توسط مداح اهل بیت محمدباقر ربیعی آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین وحیدی در برنامه این هفته با بیان اینکه مردم دنیا سه دسته‌اند، گفت: دسته اول کسانی هستند که همیشه اهل گناه و معصیت، بی‌بند و باری هستند، دسته دوم توده زیادی اکثرا مشغول زندگی شان هستند و گناه هم نمی‌کنند و دسته سوم انسان‌هایی هستند که معنویت و ایمان برایشان خیلی مهم بود.

وی با اشاره به همزمانی دهه فاطمیه افزود: بعد از فوت پیامبر اکرم (ص) جبرییل هر روز بر حضرت زهرا نازل می‌شد و حضرت تمام مطالب را مکتوب یادداشت می کردند و در کتابی به نام «مصحف فاطمه» گردآوری کردند که بعد از شهادت ایشان کتاب به دست حضرت علی(ع) سپرده شد.

در ادامه مراسم کلیپی از شهید مدافع حرم مرتضی کریمی پخش شد و همسر شهید مدافع حرم مرتضی کریمی به بیان خاطراتی از زندگی مشترکشان پرداختند. در پایان مراسم با اهدای لوح و جوایز از خانواده شهیدان «مرتضی کریمی، بهمن نصیری و امیر حسین بورقانی» تقدیر شد.

گفتنی است برنامه نغمه عشاق هر هفته از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ در فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود وعلاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار