کد خبر: 839257
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
برای نخستین باردرسطح استان تهران مرکزمانیتورینگ وجمع آوری آنلاین اطلاعات،درشرکت آبفای جنوب غرب استان تهران ، راه اندازی ومورد بهره برداری قرارگرفت .

کمال غریبی معاون در آمد و امورمشترکین آبفای جنوب غربی استان تهران با عنوان کردن اين مطلب گفت:باهدف سرعت بخشی به فعالیتهای قبوض مصرفی مشترکین از قرائت تا صدور ، پس ازاین با قرائت هوشمندانه وارسال آنلاین اطلاعات قرائت شده به مرکزمانیتورینگ شرکت ، مراحل محاسبات وصدور قبض به سرعت انجام می شود.

وی تاکید کرد:باتوجه به گسترده گی حوزه خدماتی شرکت وهمچنین فراوانی وتراکم شهرها و مناطق تحت پوشش که قرائت ،جمع آوری و تخلیه و جمع بندی اطلاعات مربوط به قرائت های صورت گرفته با صرف زمان زیادی در ارتباط با ساماندهی ومحاسبات وصدورقبوض مصرفی انجام می گرفت اين کار صورت گرفت.

غریبی با اشاره به ویژگیهای راه اندازی این مرکز،بیان کرد:این قرائت با استفاده ازگوشی های تلفن همراه هوشمند ومجهز به سیستم جی پی اس و با قابلیت برداشت جغرافیایی منطقه انجام می گیرد .

معاون درآمد و امورمشترکین آبفاي جنوب غرب تهران،افزود:با استفاده از تکنولوژی و امکانات تعریف شده بر روی این سیستمها علاوه بر قرائت های منطقه و شهرهای تحت پوشش و ارسال آنلاین اطلاعات به مرکزمانیتورینگ ،عکسهای مربوط به شکستگی ها و خرابی کنتورهای مشترکین نیز جهت بررسی و رفع مشکلات ایجاد شده ، درکمترین زمان ممکن به مرکز مانیتورینگ ارسال می گردد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار