کد خبر: 839243
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
مرتضی شمسی، رئیس مرکز پویانمایی صبا:
مرتضی شمسی رییس مرکز پویانمایی صبا، سریال انیمیشنی «روبی و جوجه‌ها» به کارگردانی بابک و بهنود نکویی را یکی از باکیفیت‌ترین تولیدات مرکز پویانمایی صبا معرفی کرد که کیفیت آن از تولیدات خاورمیانه بالاتر است.
به گزارش روابط عمومی استودیو گنبدکبود، انیمیشن «روبی و جوجه‌ها» که پیش از این «جوجو و روبی» نام داشت، در ایام نوروز از تلویزیون پخش خواهد شد و بر اساس اظهارات رئیس مرکز پویانمایی صبا، به لحاظ کیفی، تکنیکی و حتی قصه و مضمون قابل عرضه در بازارهای جهانی است و در جایگاهی بالاتر از تولیدات خاورمیانه قرار می‌گیرد.

مرتضی شمسی درباره این سریال انیمیشنی گفت: روبی و جوجه‌ها هم به لحاظ تکنیکی و هم زیبایی‌شناسی و هنری یک نمونه متفاوت محسوب می‌شود و فصل جدیدی در انیمیشن صنعتی خاورمیانه رقم زده است. 

شمسی با اشاره به این نکته که پیش از این صبا صرفا بر توسعه صنعت هنر انیمیشن در کشور متمرکز شده بود، تاکید کرد: وقت آن رسیده که به بازارهای بین‌المللی بیاندیشیم چرا که تولیدات با کیفتی چون «روبی و جوجه‌ها» قابلیت عرضه در بازارهای جهانی را دارد و  چندین شبکه در منطقه خواستار خرید این اثر هستند. 

رئیس مرکز پویانمایی صبا افزود: چند شرکت در حال بازار یابی این اثر در اروپا، شرق آسیا خاورمیانه و آمریکا هستند.

سریال «روبی و جوجه‌ها» با نام قبلی «جوجو و روبی» به سفارش مرکز صبا و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی برادران نکویی در استودیو گنبدکبود تولید می‌شود.

این سریال انیمیشنی که قرار است تولید آن تا 100 قسمت ادامه داشته باشد، در هر قسمت ماجرایی از کشمکش‌های بین روباه و خانواده خروس را که در یک مزرعه زندگی می‌کنند، به نمایش می‌‌گذارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار