کد خبر: 839239
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
دانشجویان فرانسوی و استادان بلغاری به منظور گذراندن دوره‌های دانش‌افزایی و تربیت مدرس بنیاد سعدی روز گذشته به ایران آمدند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سعدی، این گروه که شامل شش دانشجو از کشور فرانسه و دو استاد زبان فارسی از کشور بلغارستان هستند، از سوی رایزنی‌های فرهنگی ایران در کشورهای فرانسه و بلغارستان معرفی شدند تا در کنار کلاس‌های آموزشی در محل اقامت خود در بنیاد سعدی، از بناهای تاریخی، مدرن، اماکن فرهنگی شهر تهران همچون کاخ موزه سعدآباد، برج میلاد، بازارهای سنتی تهران، باغ موزه دفاع مقدس و حسینه جماران و بیت امام خمینی(ره) و پل طبیعت بازدید کنند و از نزدیک با ایران قدیم و جدید آشنا شوند.

دانشجویان کشور فرانسه از رشته‌های تحصیلی زبان و ادبیات فارسی، ایران‌شناسی و زبان‌شناسی فارسی که در سطح پایه قرار دارند، توانایی خود را در مهارت‌های خواندن، صحبت کردن و شنیدن زبان فارسی در 40 ساعت آموزشی تقویت می‌کنند. موضوعات آموزشی این دوره بر اساس ویرایش آزمایشی کتاب مینا که در بنیاد سعدی تهیه شده است، تدریس می‌شود.

همچنین دو استاد زبان فارسی از کشور بلغارستان که در دوره تربیت مدرس بنیاد سعدی شرکت می‌کنند، موضوعاتی چون «روش آموزش حروف الفبای زبان فارسی و تلفظ آن»، «روش آموزش مهارت شنیدن»، «روش آموزش مهارت نگارش و دستور»، «روش آموزش مهارت خواندن و واژه»، «روش آموزش صحبت کردن و گفتمان»، «روش آموزش ادبیات» و «ساختار زبان فارسی» را در این دوره می‌گذرانند.

افراد حاضر در این دوره یازده روزه، در اولین روز کلاس خود ابتدا در آزمون تعیین سطح شرکت کردند تا پس از آن در کلاس های مرتبط با سطح خود حاضر شوند.

پایان خبر/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار