کد خبر: 839213
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: در حال حاضر پروژه‌های بزرگی با هزینه‌هایی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در سطح شهر اردبیل در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در دیدار با دانش‌آموزان برگزیده مسابقات ریاضی در محل خانه ریاضیات اردبیل اظهار داشت: رشد جامعه در سایه توسعه سطح علمی جوانان بوده که برای دستیابی به این مهم باید تلاش شود تا زیرساختهای لازم برای توسعه علمی دانش‌آموزان که آینده‌سازان جامعه به شمار می‌روند فراهم شود.

وی با قدردانی از زحمات دانش‌آموزان، اولیا و نیز مسئولان در راستای توسعه علمی دانش‌آموزان و با اشاره به اهمیت آموزش در سنین مختلف به ویژه سنین پایین افزود: شهرداری دیگر به عنوان بلدیه وظیفه‌اش تنها نظافت و کارهای خدماتی نیست بلکه وظایف خطیر دیگری در راستای توسعه علمی و فرهنگی جامعه دارد.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: امروز بودجه فرهنگی شهرداری بعضی از شهرهای بزرگ فراتر از اداره ارشاد آنهاست و هم اکنون شهرداری اردبیل هم در همین زمینه از تاسیس موسساتی از قبیل خانه ریاضی که با هدف توسعه سطح علمی جوانان  و بالا بردن سطح آگاهی عمومی  جامعه بنیان نهاده شده با تمام قوا حمایت می‌کند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه پروژه‌های بزرگی با هزینه‌هایی بالغ بر 200 میلیارد تومان در سطح شهر در حال اجرا هستند، گفت: یکی از پروژه ‌های مهم شهرداری اردبیل  پروژه پل میدان قدس است که اگر بدون توجه بر آموزش و ارتقا فرهنگ جامعه باشد ارزشی ندارد و شهرداری باید از لحاظ علمی، فرهنگی و اجتمایی به رشد جوانان اهمیت دهد تا انسانهایی کامل تحویل جامعه شود.

وی بیان کرد: شهرداری در صدد ایجاد موسسات دیگر از سایر شاخه‌های علمی است تا نیل به شهروند سالم هم به لحاظ رفاه عمومی و هم فرهنگ  بالاتر میسر شود که در این زمینه هدفگذاریها و برنامه‌ریزیهای لازم انجام می‌شود تا گامی در راستای توسعه علمی در شهر اردبیل برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر