کد خبر: 839210
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: بسترهای فناوری و پژوهشی و زیرساختهای تحقیقاتی در آموزش و پرورش استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، احمد ناصری در نشست مشترک با مسئولان پارک علم و فناوری در اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام یافته در نظر داریم که بسترهای فناوری و پژوهشی و زیرساختهای تحقیقاتی را در آموزش و پرورش استان ایجاد کنیم.

وی افزود: ایجاد زیرساختهای تحقیقاتی در آموزش و پرورش می‌تواند ما را به بسیاری از اهداف مورد نظر برای ارتقای سطح علمی برساند و هم‌اکنون نیز پیگیری‌های لازم و مورد نیاز در این زمینه انجام می‌شود تا بتوانیم هر چه سریع‌تر اقدامات اساسی را در این زمینه انجام دهیم و سطح علمی و آموزشی دانش‌آموزان و معلمان را بهبود بخشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ما آمادگی خود را در خصوص همکاری با پارک علم و فناوری در تمام زمینه‌های آموزشی و فناوری اعلام می‌کنیم و امیدواریم با استفاده از بسترهای مناسب هنرستانها و مراکز آموزشی بتوانیم تحول عظیمی در بین مدارس استان ایجاد کنیم.

سرپرست پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز در این نشست مشترک تصریح کرد: فرآیند راه‌اندازی و نقش مهم فعالیت پارک در زمینه اشتغال، فناوری و تولید داخلی به طور کامل مشهود است و تاکنون اقدامات بسیار مهمی در این زمینه‌ها انجام شده و برای بسیاری از ایده‌پردازان و خلاقان اشتغال‌زایی شده است.

عبدالقیوم قلی‌پوری افزود: نیاز روزافزون جامعه برای بهره‌مندی از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود و ما می‌توانیم با کم‌ترین هزینه و خلاقیت و نوآوری فضای کسب و کار مناسبی را فراهم کرده و در راستای توسعه و پیشرفت منطقه گام برداریم که در این میان آموزش و آشنایی معلمان و دانش‌آموزان از مراحل تبدیل ایده به محصول و تجاری‌سازی آن می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر