کد خبر: 839207
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
يك عضو شوراي شهر دربازدي از نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال انقلاب اسلامي
پيرهادي گفت: اميدواريم دولت با وجود مشكلاتي كه دارد بتواند به وعده‌ها جامه عمل بپوشاند و خصوصا اينكه در حال حاضر با توجه به اينكه در آستانه شب عيد قرار داريم و سرمايه‌ي اين تعداد كارگر و صاحب كاراز بين رفته و اميدواريم دولت بتواند به آن وعده‌ها در خصوص بيمه، ماليات، وام و هماهنگي لازم براي مكان جديد صاحبان پلاسكو انجام دهد تا آنها به زودي بتوانند زندگي عادي خود را دنبال كنند.
محسن پيرهادي، عضو شوراي شهر تهران در بازديد از چهارمين دوره نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال انقلاب اسلامي در خصوص آخرين اخبار از وضعيت صاحبان ساختمان پلاسكو گفت: دو كميته در خصوص اين ساختمان فعال است؛ كميته رسيدگي به امور افرادي كه در ساختمان پلاسكو فعال بودند و كميته‌اي هم در خصوص آتش‌نشانان ما و خانواده هايشان. در حال جلساتي برگزار شده است و بايد برخي ازاقدامات را دولت انجام دهد چراكه وعده‌هايي به صاحبان كار در ساختمان پلاسكو داده شد و بيشترين مطالبه از آن ناحيه است.

پيرهادي ادامه داد: اميدواريم دولت با وجود مشكلاتي كه دارد بتواند به وعده‌ها جامه عمل بپوشاند و خصوصا اينكه در حال حاضر با توجه به اينكه در آستانه شب عيد قرار داريم و سرمايه‌ي اين تعداد كارگر و صاحب كاراز بين رفته و اميدواريم دولت بتواند به آن وعده‌ها در خصوص بيمه، ماليات، وام و هماهنگي لازم براي مكان جديد صاحبان پلاسكو انجام دهد تا آنها به زودي بتوانند زندگي عادي خود را دنبال كنند.

اين عضوشوراي شهر تاكيد كرد: در حال حاضرمجتمع نور را آماده شده تا صاحبان پلاسكو بتوانند به آنجا بروند. وعده‌اي هم بابت وام و امكانات دولتي مطرح بود كه اين مي‌طلبد دولت يك كميته ويژه قرار دهد و آن راعملياتي كند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار