کد خبر: 839203
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

 دیدار تیم های واترپلو نماینده اصفهان و نیروی زمینی ارتش

درخواست واترپلو برای اضافه شدن و دوومیدانی مبنی بر افزایش سهمیه‌ در بازی‌های کشورهای اسلامی در جلسه ستاد عالی بازی‌ها مورد بررسی می‌گیرد.

اصغر رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی این که چقدر احتمال افزایش سهمیه رشته‌ها در بازی‌های کشورهای اسلامی وجود دارد؟ بیان کرد: در حال حاضر همان تصمیمی که در ستاد عالی بازی‌ها گرفته شد مبنی بر این که چه رشته‌هایی و با چه تعداد نفراتی به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام شوند، معتبر است و رشته‌ای اضافه نشده است؛ اما پس از آن واترپلو درخواست کرد که به رشته‌های اعزامی اضافه شود و دوومیدانی هم درخواست داشت تعداد سهمیه‌هایش افزایش یابد. حتی نامه این درخواست به وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ارسال شده است. اما این دو نهاد به صورت تنهایی تصمیم  نمی‌گیرند. از این رو باید منتظر باشیم تا جلسه ستاد عالی بازی‌ها تشکیل شود و این موضوع مطرح شود.

او ادامه داد: چنان چه موافقت شود آن‌ها هم اضافه می‌شوند. البته انجام این کار سخت است زیرا زمان برای اضافه کردن رشته‌ها رو به اتمام است به ویژه در رشته‌های تیمی؛ چرا که کم کم قرعه‌کشی رشته‌های تیمی انجام می‌شود. بنابراین به محض برگزاری جلسه ستاد عالی بازی‌ها موضوع مطرح می‌شود. بعید می‌دانم رشته‌ای کم شود زیرا در جلسه قبلی رشته‌ها و تعداد نفرات را به صورت کیفی مشخص کردیم. اما در مورد  افزایش آن باید در ستاد تصمیم‌گیری شود.

رحیمی در پاسخ به این پرسش که زمان برگزاری جلسه ستاد مشخص است؟ گفت: با تصمیمی که در این مورد گرفته شد و وزیر هم اعلام کرد قرار شد هر دو هفته یک‌بار ،در روز چهارشنبه جلسه برگزار شود؛ اما حدود پنج شش هفته است که از برگزاری آخرین جلسه می‌گذرد. فکر می‌کنم حتما جلسه باید چهارشنبه هفته جاری برگزار شود زیرا زمان مهلت اضافه کردن رشته‌ها رو به پایان است. هم‌چنین از 20 روز دیگر نیز کشور به سمت تعطیلات نوروزی می‌رود.

او در مورد انتخاب پرچمدار و لباس کاروان نیز گفت: در بازی‌های کشور های اسلامی مانند المپیک حساسیت برای انتخاب پرچمدار زیاد نیست تا هر چه زودتر او را معرفی کنیم. انتخاب پرچمدار هم یکی از وظایف هیات اجرایی است اما ابتدا باید مشخص شود کدام رشته‌ها در مراسم افتتاحیه حضور دارند و برجسته‌ترین و پرمدال‌ترین ورزشکار کدام است. فکر می‌کنم به احتمال زیاد کاروان با گرمکن در مراسم رژه حاضر شود.

 انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار