کد خبر: 839202
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

ماسیمیلیانو آلگری

سرمربی یوونتوس به حالت شوخی به اخبار پیرامون خود درباره بر عهده گرفتن هدایت آرسنال به صحبت پرداخت.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس شب گذشته (جمعه) موفق شد در هفته‌ بیست و پنجم سری A ایتالیا با نتیجه‌ چهار بر یک پالرمو را شکست بدهد تا یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک‌تر شود.

تیم راه راه پوش فوتبال ایتالیا روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کنند. بعد از نتایج خوب در لیگ و جام حذفی آنها اکنون خودشان را آماده بازی در لیگ قهرمانان اروپا و بازی برابر پورتو می‌کنند. ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری خود درباره بر عهده گرفتن آرسنال گفت‌: انگلیسی من چطور است؟ مدتی است شروع به یاد گیری زبان انگلیسی کردم. البته باید بگویم از وقتی که در میلان بودم، این کار را شروع کردم. شما می‌گویید من به آرسنال می‌روم؟ فقط به این صحبت‌ها گوش می‌دهم.

پیروزی شب گذشته بیانکونری بیست و نهمین برد پیاپی خانگی این تیم در سری A  بود که با تمجید مربی جوان و کار کشته فوتبال ایتالیا روبرو شد. آلگری در ادامه ‌اضافه کرد: بازیکنان در همان نیمه نخست کار حریف را تمام کردند. البته این بهترین بازی ما در فصل نبود اما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. موقعیت‌های زیادی به حریف ندادیم. آنها فقط صاحب چند شوت از پشت محوطه جریمه شدند که از کنار دروازه‌ بیرون رفت. خوشحالم که سه امتیاز این بازی را کسب کردیم. به‌ هر حال این سه امتیازی که ما در اینجا به دست آوردیم، به اندازه سه امتیازی است که از بازی با اینتر کسب کردیم، مهم بود. این اتفاق ما را به هدفمان که تکرار قهرمانی است نزدیک‌تر می‌کند. حالا یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ نزدیک‌تر شدیم. به همین خاطر به بازیکنانم تبریک می‌گویم که نگرش درستی برای این بازی داشتند.

یوونتوس باید چهارشنبه در یک هشتم نهایی لیگ اروپا برابر پورتو به میدان برود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار