کد خبر: 839201
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

رونالدو نازاریو

ستاره پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل به انتقاد از سران باشگاه بارسلونا پرداخت و تاکید کرد دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارند که قرارداد بازیکنان را تعیین می‌کنند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ESPN، رونالدو برزیلی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال جهان به شمار می‌آید. او سابقه بازی کردن برای هر دو تیم بزرگ فوتبال اسپانیا یعنی رئال‌ مادرید و بارسلونا را در کارنامه دارد.

به نظر می‌رسد ستاره پیشین سلسائو از حضور خود در بارسلونا راضی نیست. رونالدو در سخنانی به انتقاد از این باشگاه اسپانیایی پرداخت و گفت‌: حضورم در بارسلونا تجربه خوبی بود اما نمی‌توانستم به حضورم در این تیم ادامه‌ بدهم. سران باشگاه با من برای تمدید قراردادم به توافق رسیدند اما یک بند مسخره در قراردادم وجود داشت تا جایی که اگر باشگاهی پیشنهاد ۲۹ میلیون دلاری به من می‌داد، باید راهی آن باشگاه می‌شدم.

او ادامه‌ داد: مذاکرات باشگاه بارسلونا با بازیکنان، بسیار پیچیده است. اکنون هم چنین رویه‌ای ادامه‌ دارد و قرارداد نیمار، بهترین مثال در این زمینه است. به نظر می‌رسد در این باشگاه دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که قرارداد بازیکنان را امضا می‌کنند. اطمینان دارم به زودی کسانی که چنین شرایطی را به وجود آوردند تاوان کارشان را پس می‌دهند.

ستاره پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل درباره مدل موی عجیب خود در جام جهانی ۲۰۰۲ نیز گفت‌: در آن رقابت بزرگ از ناحیه زانو احساس درد داشتم و به زور بازی می‌کردم. آسیب دیدگی اذیتم می‌کرد و رسانه‌ها هم متوجه چنین چیزی شده بودند و درباره آن می‌نوشتند. دوست نداشتم درباره آسیب دیدگی من صحبت شود. به همین خاطر آن مدل موی عجیب را انتخاب کردم. بعد از آن دیگر به جای نوشتن درباره آسیب دیدگی من، همه از مدل موی عجیبم نوشتند و این‌گونه بود که از شر آنها راحت شدم.

رونالدو در فینال جام جهانی ۲۰۰۲ با دو گلی که در فینال برابر آلمان به ثمر رساند باعث شد تا تیم ملی فوتبال برزیل قهرمان شود. این آخرین باری بود که سلسائو توانست قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار