کد خبر: 839197
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

الکسیس سانچس

نزدیک به ۱۰ هزار نفر از مردم شیلی با امضای یک عریضه خواستار جدایی الکسیس سانچس از تیم آرسنال شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، آرسنال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه پنج بر یک برابر بایرن مونیخ شکست خورد تا شانس کمی برای صعود به مرحله بعد داشته باشند. آنها سال قبل نیز با همین نتیجه به بایرن باخته بودند. الکسیس سانچس تنها بازیکن باکیفیت آرسنال در این فصل بوده است که در بین بهترین گلزنان لیگ برتر نیز قرار دارد ولی تیم او حرفی برای گفتن نداشته است.

بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم شیلی در چند روز گذشته با امضای یک طومار از ستاره تیم ملی کشورشان خواستند آرسنال را ترک کنند. در بیانیه این افراد آمده است: «نمی‌خواهیم سانچس در رئال مادرید یا بارسلونا بازی کند بلکه فقط دوست داریم او در تیمی بازی کند که تنها ستاره تیم نباشد و بازیکنان دیگری نیز باشند که برای بردن تلاش کند. دوست داریم سانچس در تیمی بازی کند که ۱۰ بازیکن دیگر این تیم نیز برای بردن تلاش کنند. ما مردم شیلی خسته شدیم از اینکه او را در تیمی چون آرسنال می‌بینیم.»

این صحبت‌ها در حالی مطرح می شود که می‌توان ناراحتی را در صورت سانچس دید. او در چند بازی اخیر تیمش به شدت از عملکرد دیگر بازیکنان تیمش انتقاد کرده است و به نظر می‌رسد تابستان آینده این تیم را ترک کند. 

آمار گلزنی سانچس در آرسنال خوب بوده است. او در سال ۲۰۱۴ به این تیم آمد و موفق شد در نخستین فصل در ۵۲ بازی برای این تیم، ۲۵ گل به ثمر برساند. در فصل دوم نیز سانچس ۱۷ گل به ثمر رساند و در فصل جاری نیز توانسته است ۲۰ گل برای آرسنال به ثمر برساند.

سانچس در بارسلونا توانست ۶ قهرمانی به دست بیاورد. او پیشتر در عضویت تیم اودینزه ایتالیا بود ولی بعد از جدایی از آرسنال راهی آرسنال شد.

توپچی‌های لندن فردا (دوشنبه) باید در جام حذفی انگلیس برابر تیم دسته چهارمی ساتن یونایتد به میدان بروند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار