کد خبر: 839196
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی آزاد - کرمانشاه

قهرمان پرآوازه کشتی آمریکا، جام جهانی کرمانشاه را بازگشت خوبی به میدان مسابقه دانست.

به گزارش ایسنا، جردن باروز قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک لندن و دارنده سه طلای جهان، پس از ناکامی در المپیک ریو قصد خداحافظی از کشتی را داشت اما پس از چند ماه دوری از میادین، جام جهانی کرمانشاه را به عنوان میدانی برای بازگشت خود انتخاب کرد.
باروز آن‌قدر که در کرمانشاه محبوب بود و تشویق شد، شاید در کشور خود چنین حمایتی را تابه‌حال ندیده بود. او پس از کسب چهار پیروزی در جام جهانی کرمانشاه گفت: از بازگشت به کشتی احساس خوبی دارم. راه طولانی و سختی را پشت سر گذاشتم و بیش‌تر خود را از لحاظ روانی آماده کردم تا پس از ناکامی در المپیک ریو به میدان مسابقه بازگردم. من حالا یک کشتی‌گیر زیرک اما کهنه کار هستم. من حالا دیگر مسن اما زیرک هستم. می‌دانم که چگونه باید برنده شوم. شاید دیگر مثل آن موقع که 22 ساله بودم قدرت نداشته باشم اما هنوز می‌توانم ماموریتم را انجام دهم.
او هم‌چنین در صفحه جتماعی‌اش در اینستاگرام نوشت: من کشتی را دوست دارم. مبارزه را دوست دارم. مواجه شدن با ترس‌هایم را دوست دارم. به خطر افتادن برای نجات دادن یک امتیاز را دوست دارم. این که روبه‌روی یک نفر قرار بگیرم و چشم در چشم شویم را دوست دارم. این که در المپیک از هم بپاشم اما دوباره به میدان مسابقه برگردم را دوست دارم. شاید دیگر مثل گذشته موفق نشوم اما هنوز هستم و کشتی را هنوز دوست دارم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار